17. elokuuta 2011

! loman loppu

Loman viimeset päivät oli ihania ja vietin ne tosi hyväs seuras! Olin mm. Annan ja Eliinan kans Martis ja oli kivaa, mut kuvii on vaa muutama ja en nyt jaksanu ladata niitä, sori xd Sit meil oli tanssiryhmän kaa Lotta Koon luon ihanat grillipileet, ilma oli ihan kiva ja oli ihana nähä taas sitä tanssiryhmää <3<3<3 onneks tanssiki alkaa jo pian! sitte loman toisiks vimppan päivän olin mun kahen serkun ja niitten isin eli mun kummisedän kaa särkässä, mut mä en jaksanu sinne kameraa raahata eli voin tehä erikseen särkänniemikuvapostauksen, jos serkkuni ansku lähettää mulle niitä kuvia (; nyt laitan tähän niitä grillipilekuvia (: Ihan tekstin loppuun tulee sitte kuvatekstit, ku halusin nyt saada noi kuvat sillee lähekkäin toisiaan :D Mulla oli toi kysely mut se ei keränny kauheesti vastauksia joten teen vaan jonkun niistä. Kiittikiitti :D

lottajatanitaemmiIMG_0503IMG_0509IMG_0504IMG_0496
IMG_0494
IMG_0492
IMG_0489
IMG_0486

Kuvat:
1. Lottau&Tanita x2
2. Maria&Emmi x2, meiä piti ottaa normikuva..
3. Julia&Lottau.
4. Maria&Emmi
5. Juli
6. Julia
7. Juli&Hiba
8. Maikki&Lottak&Lottau&Tanita
9. Julia
10. Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: