23. joulukuuta 2011



 Terkut junasta kaikille! Oon menossa joulunviettoon Tampereelle, siel on muutama serkku ja isovanhemmat (: Joulu on niin kiva juhla! Huomenna se onkin ♥ Jeejee :D Eile jaettii tosiaa noi todistukset ja ei mun todistuksessa löytyny mitää parannettavaa (; Joulutodistus on kyl aika turha, ku ei siit ees hyödy mitää :D haha.

Oon miettiny ku jotkuthan saa rahaa kauheesti todistuksistaa, esim jos tulee ysi niin saa yheksän euroo ja kympistä kymmenen euroo ja näin. Mä en oo ikinä saanu mitään semmosia rahoja todistuksista enkä tule saamaankaan. Yheltä tutulta saan yleensä muutaman euron ja enempää en tarviikkaa. Se on vaa paperiläpyskä (joka rypistyy helposti xd) UU "Seuraavana Toijala"! ihan btw vain :D Toijalasta on enään noin kakskyt minuuttia Tampereelle (: Jehei!

Noi kuvat xd Siis toi eka on vaan joku tämmönen 'tilannekatsaus' tai mitälie :D Jaoinpaha vaan teille tommosen kaljun kuvan. Tokas on tarkotus näkyy vähän sitä mun hiusväriä :D Onks kullahtavanruskea väri? (; Joo nyt en keksi enään mitään, teen sit postausta joulun jälkeen lahjoista ja semmosista (: CAN'T WAAIT!

Luulempas muuten et muhunkin iski pienimuotonen One Direction infection xD mut en voi sanoo tykkääväni niistä kaikista kappaleista! Jotkut on ihan outoja. Listaan nyt tähän muutaman mitä oon kuunnellu junassa..

One Direction - One Thing

One Direction - Up All Night

One Direction - I wish

One Direction - I want

Nonii, hyvät Joulut kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: