1. tammikuuta 2012

Happy New Year 2012!

IMG_7400
Wippii, nyt pitäis sit opetella kirjottamaan uusi vuosiluku, 2012. Vuosi 2011 oli ihana ja sen aikana ehti tapahtua kaikenlaista mukavaa:D Voisin tehä tämmösen pikkusen koosteen viime vuoden kulusta..
Tammikuu: Palasin kouluun, tanssin ja sellasta. Kävin ehkä mäes ja pulkkailemas.
Helmikuu: Hiihtoloma Himoksel Äitin kans.
Maaliskuu: Synttärit!! Ja tanssikisat Oulussa.
Huhtikuu: Jaa-a, varmaanki olin kyllästyny kouluu. 
Toukokuu: Odotin kesälomaa, puursin viimesten kokeiden eteen ja oli tanssinäytökset.
Kesäkuu: Todistukset käteen ja eiku lomalle! Kesäkuun aikana olin mm. Suodenniemen mökillä ♥
Heinäkuu: Oltiin Budapestissä äitin kanssa (: 
Elokuu: Back to school.. Mut enne koulua ehti olemaan viel Lotan grillipileet tanssiryhmän kaa.
Syyskuu-lokakuu: Tanssia, koulua, tanssia, koulua jne :
Marraskuu: Hirvein kuukausi, liikaa kokeita ja treeniä ja kauheeta ku ei ees lunta tullu piristämään..
Joulukuu: Joulunodotusta, Joulu, todistukset, kavereita, jouluesitykset.. ♥
IMG_7403
Nonii, mut juu nyt on sitte vietetty uuveetä! Oon täällä Helsingis mun serkkujen luona ja ollaan chillailtu, katteltu ilotulituksii ja kuvaillu jottai pientä (; Turus en oo siis ehtiny olemaan koko lomana, aattelin palailla joskus tiistaina.. En oo ajatellu tarkkaa XD Viel olis paljon tehtävää ja en tajuu mite ehin näkemää kaikkii kavereita, ketä pitäis! Liian lyhyt loma, sen mä vaa sanon...
IMG_7383
IMG_7308
IMG_7337
IMG_7322
IMG_7340
IMG_7280
IMG_7284
IMG_7259
IMG_7260

Hups! Unohin sanoo et siis nois kuvis on mun lisäks Anniina ja sen kaa mä tääl uuveet oon viettäny XD ♥ Ja kuvat otettu niiden perheen kameralla, Canon G9 (: Eipä mun kameralla tommosii tähtisädetikkukuvii sun muit sais..

3 kommenttia:

  1. Mooi :) hihhih en tiiä miks kommentoin ku voisin sanoo suullisestikin et sul on kiva blogi ;D njoo haluun vaa olla jotenki outo :D nää meiän postaukset ja kuvat on kivoi, vaiks näytänki aika vampyyrilta noissa kuvissa ;D
    Halein
    Anonyymi-serkkusi <3

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: