10. helmikuuta 2012

-



Moiii kaikille! Lupailin jo postailla, mutta HUPS kun on unohtunut. On ollu kaikkea muuta. Koulu painaa päälle, ku samaan aikaan pitäis pystyä tekemään sataa muutakin asiaa. Eilen oli enkun koe ja se meni luultavasti iha hyvin, vaikka lukeminen vähäsen unohtui ja jäi viimeselle illalle. Onks teitä enkun prepositiot vaikeita? Mä en opi niitä ikinä!

Whuuoh. Mitäs mun viikonloppuun kuuluu. Luultavasti historiaa (koe keskiviikkoaamuna), huilun soittoa (konsertti tiistaina) ja tanssia! (: Huomen on treenit jo 10, eli tarttee mennä nukkumaa aikasi. Sunnuntain oon menossa kattoo Wanted 9 -esityst, se on turun konservatorion tanssinopiskelijoiden opinnäytetöiden esitys. Toi lause kuulosti tosi sekavalt, mut koittakaa ymmärtää (:

Äske olin stretchingtunnilla, se on iha sairaa ihanaa! Se tunne on niin hyvä, ku oikeesti venyy jossai! Joissain jutuis oon iiiihan kankee mut kyl mä notkistun (: Tavotteena olis :D

Nyt asiast miljoonantee. Pannat on ihania! :D Mää keräilen niitä (: Täl hetkel pantoja on noin 40, se vähän riippuu siitä mitkä on millonkin tallella :D Niil on tapana hukkua hirveen usein :( Vanhimmat pannat on tosi vanhoja, tarha-ajoilta, niitä en käytä arkikäytössä mut ne koristaa kivasti mun pantakokoelmaa : D Säilytän niitä mun peilipöydän päällä, kuva kertoo selvemmin :D Ihmiset, jotka ei oo koskaa käyny meil, huomaa aina ekana mun suuren pantakokoelman "tykkääksä kenties pannoist?" Hehee :D
Nää on mun lempparipannat, semmosia mitä käytän eniten (: On muitakin tosi kivoja, mut siis nä on niitä mitä mulla näkee jokapäiväsessä käytössä.
Ylhääl vasemmal: Budapestistä, must toi on ihana ku se on niin söpö! Kivan värine ja söpö rusetti :) Enemmänki koristepanta, ei pidä hiuksia mitenkää hirveen hyvin pois tieltä. Ei piikkejä.

Ylhääl oikeel: tavallinen punanen, sopii moniin vaatteisiin ja pitää hiukset hyvin :D Sopivan kapee ja semmoset piikit, jotka ei paina mun päätä :)
Alhaal vasemmal: tän mä sain joltakin, en vaan nyt yhtää muista keneltä :D Emmi tai Kerttu, luulisin. Mut en yhtään tiiä :D Sain siis siks, ku se entinen omistaja ei tykänny tästä ja mää tykkään :D Tää sopii mun mielestä hyvin näide ruskeiden hiuksien kaa. Koristepantana vaan käytän, koska ilman piikkejä ei pidä mitää :D
Alhaal oikeel: heheh, tämmösiä mul on ollu monta. Tää on varmaa kolmas. Oon katkassu ne aikasemmat. Mut siis ei oo huonolaatusii! Ala-asteel mä ne rikoin ku oli nii tylsää ::D

Tos nyt vähän näkyy tota, et miten mä niitä pantoja säilytän (: Kaikki löllöpiikkipannat, mitä joskus ostelin Seppälästä on laatikossa, kun ne ei oikeen asetu tohon peilin päälle :D Lisäks on kaikenlaisia muita löllöjä laatikossa. Siis semmosia sienipantoja yms :D

4 kommenttia:

  1. oho tuota pantojen määärää, lahjota mulle muutama sitte kesällä ;)

    VastaaPoista
  2. Voi elämäkevät miten paljon pantoja!!?!?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kuule niitä on ihan liian vähän! tahdon lisää ♥

      Poista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: