19. helmikuuta 2012

mahonkiii

Heipsuu, se on ny loma! Ihanaa, kun ei tartte raahautua kouluu.

Perjantain oli tosiaa noi vanhat :) Siel oli kyl siistiä, tytöillä oli niin ihania mekkoja. Soitin siis siinä orkesterissa huilua. Ihan hyvin se mun osalta meni, tosin myöhästyin muutaman kappaleen ekoista tahdeista, kun tuijotin ihmisiä :D hups. Tanssimassa olis ollu pari tuttua, mut totta kai ne oli salin toisella puolella ja en onnistunut näkemään ): Noi ylläolevat kuvat sain napattuu, ku oli pari biisiä, joissa orkka ei soittanut. Toi tanssi on Dancing Queen.

Ystävänpäivänä mul oli huilukonsertti. Mua jännitti ihan hiiiirveesti!! Se oli mun ensimmäinen huilukonsertti yksin, enne oon esiintynyt vain orkesterin kanssa. Ihan hyvin meni, ei suurempia mokia :) Tällä ja viime viikolla oon soittanut ihan ennätysmäärän huilua, koska oon harjotellut konserttiin ja wanhoihin.

Eilen värjäsin hiukset! Kuten kuvista näkyy. Eka kuva siis alkutilanne, toinen sen jälkee ku väriaine oli laitettu päähä (aika kiharat hiukset tuli :D) ja kolmas on lopputulos. Ne näyttää tos vimpas kuvas pikkasen punasemmilta ku mitä ne on oikeesti. Olis mukava jos ne olis tommotteet :D Ens kerralla otan pikkasen punasemman sävyn. Käytin nyt semmosta Garnier Nutrisse mousse -vaahtokestoväriä, kun aateltiin sen olevan vähän helpompikäyttöinen :D

Niin siis mä olin Lauralla yötä! ♥ Ja se mun hiuksetkin värjäs :) Ennenku mentii Lauralle me lenkkeiltiin impparin uimahalliin ja mentiin sinne uiskentelemaan :) Uiminen on tooosi mukavaa, mut iha hirveen raskas laji harrastaa :D Uin jopa 1200m matkauintiaki xD Ei kauhee pitkä matka. Lilluskeltiin siel vähän kaikkial, on kyl kivannäkönen halli!

Tehtiin naminami tonnikalasalaattia päivälliseks ja illal viel lämppäreit ja sweetchili sipsei, RUOKA ON IHANAA ♥ Pitkän päivän jälkee väsähdettii aika aikasi ja nukahdettiiki siinä puol kahen maissa.

Nyt oon kotona, illal on treenit ja huomenna aamulla lähen Tampereelle! Tykkään mun lomasta :)
Tuulia ♥ oli kans soittamas wanhois :)

mä lähös soittaa. vähän oranssi naama? ei se oikeesti tolta näyttäny, ainakaa toivottavasti.
HEIPPA KAIKKI IHANAT PITÄKÄÄ IHANA LOMA ♥ Ja ne joitten hiihtis on vasta viikon tai parin päästä niin koittakaa kestää koulussa! Terkut erityisest Julialle sinne Ouluun, ihana Malta-toverini ♥

3 kommenttia:

  1. oi ihanaa! terkkuja sinne. mulla alkaa loma 10 viikolla mutta alotan sen vähä etuajassa ;)

    VastaaPoista
  2. kiitsa terkuista :) ja wihei ;)

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: