28. helmikuuta 2012

waiting for Easter

Moroo tä on tämmöne tylsä pikapostaus vaan (: Mutta niin, aattelin, että heittäisin videopostauksella joku päivä? Kunhan jaksan kuvata. Mitäs haluutte, että selitän siihen, onkos jotain ehdotuksia?

Mä niin ootan pääsiäistä! Lähetää meinaa Ylläkselle äitin, veljen ja Iineksen kanssa. Olin Lapissa viimeks joskus about kuusvuotiaana, kummiski enne ku menin kouluu. Se matka on kyl kauheen pitkä ;O Mennää junalla, eikä siel ees ollu enää makuupaikkoja vapaana (mikä on hassuu koska lähtö on kuiteski vast 31.3. noo sesonkiaika :D). Ihan semi istua koko yö junassa... No, onneks mun unenlahjat on sen verran hyvät, että jos väsyttää, niin kyllä mä sitten nukahan.

Tarkotus siellä Lapissa ois myös nähä Juliaa joku päivä, JEE! Julia on semmonen ihana kittiläläistyttö, joka asustaa nykysin Oulussa. Maltalla me ollaan majottumassa samaan isäntäperheeseen ja se on ihan jees jos nähää etukätee (:(: <3

Uuuuu fiilikset on kyllä nii hyvät!! Anteeks ku ei oo kuvia tässä ): Postailen paremmi myöhemmi.
PS. Oon nyt nuhassa. Ei mua sinäänsä haittaa ja en valita, koska en oo ikinä kipee ni ei mua haittais jos olisin vaiks yhen päivän kipeenä. Mut huomenna en kuiteskaan halua olla kipeä, ku on niin paljon tanssia! I just love dancing ♥

BYEE!

1 kommentti:

  1. voi ettää kiitos! :D ja itekki ootan pääsiäistäää nii paljo!
    ja teeee videopostaus! voit siinä samllla niinko tehä päivän asu jutun tai siis kertoa siitä ja sitte kaikesta mitä oot tehny päivällllä ja kaikkea :D

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: