30. kesäkuuta 2012

lihabullia

Moissan! ♥

Kun teet kuus pellillistä lihapullia,..
- alota rullaamalla matto pois keittiöstä, ihan vaan sotkun välttämiseks.
- pääset helpommal taikinan kanssa, jos käytät ranskalaisen sipulikeiton aineksia.
- käytä tarpeeks hyvää sekotusvälinettä, ettei sun kädet tuu kipeeks.
- laita uuni pääl tarpeeks ajois..
- organisoi vaihdot jotenki järkevästi, ettet joudu säätämään kauheesti aina kun otat yhen pellin pois uunista ja heität toisen tilalle (kun samaan aikaan tietty pyörittelet jo seuraavaa pellillistä).
- älä käytä reiällistä patalappua...
-.. äläkä törkkää sun sormees just uunista tulleeseen peltiin! :)
Tumblr_lyok8on0561qbg3oao1_500_large
Mä tosiaan eilen tein ton kuus pellillist lihabullia mun rippijuhlia varten, enkä ehtinyt enää illalla kirjottamaan. :D Kampaajal ei mallis tehty muutoksii, pätkittii vaa huonot latvat pois. Värjäämine oliki se pääasia täl kertaa. :) En oo aikasemmin tota punasta väriä laittanu kampaajalla muuta kuin värimaskin muodossa. Nää on aika tummanpunaset, mut kuitenki aika kirkkaat.. :D Kuvia varmaankin huomenna! :)
Tumblr_m6frf0n1891r5pyg1o1_500_large
Tänään lähin jo yheksän mais aamulla torin kautta Anun konfirmaatioon. :) Kuvasin parhaani mukaan sen toimituksen Anun kameral, mut lyhyys ja se, et kirkko oli tosi täynnä ja mun paikka ei ollu maailman paras, tuotti vähän hankaluuksia. :D Juhlat oli Anun koton ja sielläki kuvailin ja sitte söin paljon herkkuja :D Ne oli ostanu semmosen jännän suklaadippikoneen, mis aluks se suklaa sulaa ja sit se alkaa semmosen ns. suklaaputouksen valumaan siit! Se oli siisti :) Oon nykyää alkanu syömää suklaata taas välillä, mut ei se oo semmonen pakkosaada-herkku.
7454270456_e618406542_large
Huomenna on siis mun oma konfirmaatio kahelta ja sen jälkeen juhlat Naantalissa! :) Onnistuin taidokkaasti jättämään mun kameran Anulle tänään ja siks kuvat on weheartitista.. :D Ja muutenki, mun flickrin kuvatila loppu -.- Pitää tehä taas uus, mutta ei just nyt :D Nyt meen jatkamaan kynsien lakkaamista, joten HEIPSUNHEI! ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: