26. heinäkuuta 2012

Time of my life in Malta, part 2

Hello again! (:
Toisen viikon kuvat maanantaist torstaihin tulee nyt! (: Viikonlopun retket säästän seuraavaan kertaa :P

Ennen kuvii voisin nyt taas kertoo vähän lisää mun kokemuksista, mitkä ei tuu kuvien avulla esille. Mä tosiaa olin EF Kielimatkojen Action Street Dance -kurssilla, tai ennemminkin "street" dance. Tehtiin me kerran jotai lyrical hoppii, mutta muuten ei kyl mitää streetlajeja.. :D Ei mulla sillein valittamist, ku tykkään muistaki lajeista, mut kyl mä kieltämät vähän sitä streettii odotin. Meiän tanssiopettajana oli semmonen Mark, joka oli ihanan kannustava ja muutenki aika herttanen! (:

Ne tunnit tanssies meni aina saman kaavan mukaan. Ensin puoltoist tuntii, mihin sisältys lämppä, venyttely/lihaskunto, tekniikkajuttuja nurkasta nurkkaan ja joku lyhyt tanssisarja, minkä laji oli vaihtuva. Sen jälkeen oli puolen tunnin tauko ja sitte valmisteltiin tunti meiän esitystä. Siitä kuulette sitte myöhemmin lisää. :)

Niinä päivinä ku ei oltu tanssistudiolla, oltiin St. Andrew'sin koulussa opiskelemassa. Tehtiin alku- ja lopputestit, mut muuten meiän tunnit eros muiden kurssien oppitunneista. Opiskeltiin mm. ravitsemusta ja kehonhuoltoa, puhuttiin esiintyjistä ja esiintymisestä ja kaikkee muuta. :D
IMG_3373
IMG_3331
Päivittäin sain isäntäperheeltä lounaaks kinkkuvoituorejuustosämpylän ja omenan. Toisinaa se leipä oli kuivaa, mut nälkäsenä se oli oikein makoisaa. :D Meiän päivällisistä mul ei oo kuvia, mut Elizabeth kokkas kyl tosi hyvää ruokaa! (: Saatii myös joka päivä jälkkärii ♥
IMG_3374
IMG_3379
Pala meiän lukujärjestyst, mis luki kätevästi mitä tapahtuu minäki päivän. Vaiks tietenki useimmat ohjelmat siirrettii päiväl johonki suuntaa.. :D
IMG_3393
Maailman paras milkshake, mitä oon koskaa saanu! ♥ omnomnomn.
IMG_3395
Julia pirtelöl mun kans (: Se söi banaanin mä jugurttimansikan.
IMG_3377
IMG_3397
Tä oli yks semmone koulutehtävä, mis istuttii parin kans selät vastakkai ja sit toine selitti englanniks ja toine piirsi. Anni piirsi tän mun hienon elvis jackson -selityksen mukasesti. :D Oikeestaa piti niiku piirtää mimmosena vois kuvitella sen meiän tanssiopen lavalla (kaikki hiukset, vaatteet, soittimet yms.), mut vähä innostuttii molemmat... :P
IMG_3412
Keskiviikkona 11.7 meil oli Beach Partyt. Siel oli must tosi mukavaa ja nä seuraavat kuvat on sielt/matkalla sinne (:
IMG_3402
Anni, joka värjäs sen latvat pinkeiks :) Maltal ois muute kokopään hiustevärjäys maksanu 30 euroo! Hullust halvempaa ku tääl kalliis Suomes.
IMG_3404
IMG_3406
Ruottalaistytöt Sofia ja Fanny Sundsvallista. ♥
IMG_3421
IMG_3425
mä, Juliet, Helka ja Anni (:
IMG_3428
IMG_3431
IMG_3437
Helka, Julia, Anni, Juliet ja mä (:
IMG_3465
IMG_3469

Beach Partyjen jälkeisen päivän oli kouluu ja keilausta. Käytii vähä Bay Streetil hupsuttelemas lasejen kans :D

Meneepä tähän paljon aikaa ku tekee näitä! :D Lisää tulee varmaan huomenna (:

Näinä päivinä, mitkä oon jo ehtiny olla Suomessa, oon nähny mun siskoa ja kavereita. (: Tiistain laitoin herkullist mansikkahalloumisalaattii, keskiviikkon kävin lenkil Lauran kans ja sit menin noide naapuris asustavien tuttujen kans Naantaliin kattelee vähä kesäpäivää ja tänää olin aamulenkil Lauran kans ja päiväl kaupungil toisen Lauran kans. (:

Byee! ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: