31. elokuuta 2012

all of my doubt suddenly goes away somehow

Moooi! :)
Anteeks tää melkein viikon kestänyt hiljaiselo blogin puolella! Nyt, ku syksy on taas kunnolla lähteny käyntii, ni ei jää liikaa aikaa päivitellä blogii.. :P

Mulle kuuluu täl hetkellä ihan hyvää. Oon käyny paljon tanssitreeneissä ja ehtiny näkemään myös kavereita. :) Koulu ei oo vielä kaatunu niskaan, vaiks opettajat muistuttaa koko ajan päättötodistuksen tärkeydestä ja siitä, että tä syksy on tärkeä ja valtakunnalliset kokeet on tulossa ja blaablaablaa. Niin kauan, kun ei oo sitä kamalaa koerysää, oon happy! :D Kaikki ei kuitenkaan oo täydellistä, koska...

Mun ah-niin-ihanat polvet, erityisesti vasen, on tällä hetkellä aika kipeinä ja se ketuttaa ihan semisti :( Niis on todettu joitakin vuosia sitten jotain tyyliin väärälleraiteellehyppäysvammataitettaessa, tai mikskä sitä nyt voiskaan kutsua.. Mut siis, aina ku taitan mun polven niin joku juttu menee hetkellisesti väärälle paikalle ja siitä tulee outo naks-ääni ja joskus se sattuukin. SE ei oo sattunu pitkiin aikoihin muuta kun joskus harvoin, mut viime viikon tiistaista asti joka päivä, vaikka ei onneks koko aikaa!...

Meillä oli sillon valinnaisliikassa futista ja pelasin lenkkareilla, koska en tanssijana omista mitään nappiksia ja sen jälkeen valitin koko loppupäivän että polvi sattuu. Yöunet autto vähän, mutta seuraavana päivänä hypittiin liikassa kolmiloikkaa. Illalla oli vielä monen tunnin treenit Funkylla ja tuntu siltä, että polvet menee ihan just alta.. Välillä sattuu enemmän ja välillä vähemmän. :D Onneks mul on seuraavat treenit vasta sunnuntai-illalla, ni jos nä nyt vaikka vähän palautuis. :)

Tänään olin pitkästä aikaa Kiian kans. :) Meiän piti mennä kiipeilypalatsiin, mut sen sijaan päädyttiinkin syömään kiinalaista. Herkkupäivällisen jälkeen tultiin meille kattomaan American Pieta. :D Oli ihanaa nähä!! ♥
IMG_4433
IMG_4431
IMG_4429
IMG_4435

Alunperin mun oikeestaan piti tulla postaamaan Helsinki-kuvia, mut ne jääkin seuraavaan kertaan! :D Huomenna meen taas Helsinkiin, koska vuorossa on EF Reunion Party!!
Hyvää yötä, mä lähen hellimään polvea kylmäkipugeelillä ja jääpussilla ♥

4 kommenttia:

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: