22. marraskuuta 2012

kuvahaaste 2-5

Heipsanssaa!
Niinhän mä vaan lupasin postata joka päivä, mut toisin kävi.. Vähä taas paljo hommaa ollu täsä ja sillein. :D Nytki mun oikeestaan pitäis olla perehtymässä ruuansulatuksen saloihin, mikä tarkottaa, et huomenna on bilsankoe. Fuck that shit.. Eile onnistuin treeneis sähläämään jotain mun nilkal ja oon kärsiny siitä koko päivän. Oon nii taitava. xD Mut se ei oo turvonnu eikä mustelmilla, joten varmaa vaa vähäse nyrjähtäny ja parantuu tässä seuraavan parin päivän aikana hyväks. :) Nyt laitan näit kuvii neljän päivän verran, ku oon nii ahkerana bloggaillu.
suosikkitavara
Näit suosikkitavaroita oli aika hankala päättää. Yleensä vihaan mun puhelinta, koska se ei suostu toimimaan, mut saa sillä sentään yhteyttä pidettyä. :D Tanssikengät on rakkaita ja toi muki on mun lemppari ♥
perhe
harrastus
vanha kuva
XDXD


Päivä 2: Suosikkitavara
Päivä 3: Perheenjäsen
Päivä 4: Harrastus
Päivä 5: Vanha kuva
Päivä 6: Teema "vihreä"
Päivä 7: Kuva jota en koskaan julkaissut
Päivä 8: Suosikki kuva
Päivä 9: Päivän asu
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Päivä 11: Hullua
Päivä 12: Arkeni
Päivä 13: Teema “valo”
Päivä 14: Talvikuva
Päivä 15: Rakkaus
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva
Päivä 17: Hetki
Päivä 18: Tunteet
Päivä 19: Täällä minä asun
Päivä 20: Teema “erilaiset”
Päivä 21: Kun olin pieni
Päivä 22: Tästä olen riippuvainen
Päivä 23: Kesäkuva
Päivä 24: Tämä tekee minut surulliseks
Päivä 25: Kaikessa kiireessä
Päivä 26: Tämä naurattaa aina
Päivä 27: Teema ”kaksi”
Päivä 28: Sää
Päivä 29: Uusin kuva minusta
Päivä 30: Valinnainen kuva

Byee! :)

2 kommenttia:

  1. HAHA sul on tos vanhassaki kuvas jo pritkukoru XD

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: