9. joulukuuta 2012

dance show !!

Heipsuun! :)
Sähköpostiin kolahti tänää muutama kuva näytöksestä. Laatu on niin hyvä, ku ilman salamaa huonossa valossa vaan voi. Ei nä näytökset vielä loppu oo, huomenna vielä uudestaan balsu ja jazz ja keskiviikkona nykäri. :)

Jazzissa meiän musana on Emeli Sandén Hope ja tanssin nimi on Usko Toivo Rakkaus. Se on aikas taiteellinen, mun mielestä aika hieno. Kasvot on hankalat, koska ei kuulu hymyillä eikä näyttää surulliselta. Millainen ilme on toiveikas?

Balettiin inspiraatio on tullut Oopperan kummituksesta, minkä tunnari onkin meidän musana. Raskas ja vaativa tanssi ja tosi erilainen kuin ennen, koska tällä kertaa parin kanssa tekeminen on suurimmassa osassa. Tykkään kyllä tästä koreosta, vaikka viikko sitten oli vielä hirveä paniikki näyttävyydestä. :D
tanssinäytös(4)
tanssinäytös(6)
tanssinäytös(5)
tanssinäytös(8)
tanssinäytös(2)
tanssinäytös(7)
tanssinäytös
tanssinäytös(9)
tanssinäytös(3)
Treenien ja musikaaliviikonlopun jäljiltä oon tosi väsynyt, mutta mua ei yhtään nukuta. Pää on niin täynnä kaikenlaisia ajatuksia. Vähiten mä ajattelen sitä, et täytyis lukea viimeseen kokeeseen ja kirjottaa Winnipegistä. Oon ilonen :)
Hyvää yötä ♥

8 kommenttia:

  1. ää kui ihanii kuvii ja ihana marsi!! <3

    VastaaPoista
  2. huii nyt rupesin oottaa rauman pään näytöksiä ihan sikana, ens viikonloppu kuumottelee jo... ;) hui ku onki hienoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haluun raumalle!! ois niin siistiä nähä teiä esitys!

      Poista
    2. tuu kattoon!! lauantain näytöksee vois ol viel lippui sillo;)

      Poista
  3. hihi, en nyt uskalla kommentoida muuta ku anonyyminä mut olin tänää samas näytöksessä ja teiän molemmat esitykset oli mun lempparit! ihanat kokonaisuudet ja oot tosi hyvä tanssimaan! :) ♥

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia Maria! Kyllä, olen kateellinen! :D

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: