18. joulukuuta 2012

Funky goes safari!

Mooiii :)
Nyt on sit kaikki näytökset ja treenit ohi tältä vuodelta. Kokeitakaa ei tietty enää vimpalla viikolla oo ja tä on harvinaist, et pääsee ajois nukkumaa jos haluaa ja ehtii tekemää kaikkee mukavaa. Ihana siskoni otti eilisestä Funkyn näytöksestäkin muutaman kuvan, mut ne ei pidemmän etäisyyden takia onnistunu iha niin hyvin ku Tanssioppilaitoksen näytöskuvat. :/ Alapuolella kuitenki pari otosta! :)
DSC01564
DSC01570
!!Tässä on linkki Satun hoppi 1-2 esitykseen! :)

Tänään olin EF Crew -hommissa jakamassa joululahjoja Hansassa joulupukkiasussa.. Kaikkee sitä tuleekin tehtyä pisteidensä eteen.. :D Parta kyllä lähti aika vikkelään pois, koska se ei ees pysyny mun päässä XD Must oon aika vakuuttava joulupukkina.

eftontut
Ja joo, noit pukuja oli vaan yks ja mun arpaonnel tietenki mä pukeuduin siihen..

Jeejee enää pari päivää kouluu! ♥



3 kommenttia:

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: