5. toukokuuta 2013

TALVEN VIIMESET

Heippadippaudppaua!! :D
Joojoojoo tiiän kirjotin viimeks about pääsiäisenä. Blogille ei oo yksinkertasesti jääny aikaa, ku oon ollu treeneissä suunnilleen päivittäin, hoitanu lopputöitä päättötodistusta varten ja sillein. Siinä kohtiin, jos on sattunu jäämään pikkasen ylimäärästä aikaa, ni oon käyttäny sen jossain ihan muualla ku tietokoneella. Ja bäläpäläläpälä ei teit varmaan kiinnosta. XD Nyt oon kuiteski täällä ja ainaki nyt mul on aika intoutunu fiilis kirjottamiseen. :)
P4211634
Täs on tietty ehtiny tapahtuu kaikenlaista yli kuukauessa. Pari suurint tapahtumaa mainitakseni oltiin kattomassa Pakko tanssia -semifinaalia joskus huhtikuun alussa. Oli nii siistiä olla siel tukijoukkopaikoil kannustaas Systematiccii meiä upeide fanipaitojen kans :DD Voisin laittaa sieltäki pari kuvaa joskus, koska must ne on hienoi. Sit ku toi otsikko nyt on noi hämyisä, ku ollaan jo aika pitkällä keväässä, nii valotetaas vähän. Olin Anun ja sen vanhempien kanssa Lapissa laskettelulomalla. Rinteet oli huhtikuun lopussa jo suht huonot, mutta en todellakaa silti kadu lähtemistä! :) Tän postauksen kuvat on otettu Saariselältä. Takastulomatkalla käytiin Tuurin kyläkaupassa. Se ei ollu oikeest yhtää nii juntti paikka, ku millasen kuvan se ohjelma antaa!
P4211639
Vappu tais tosiaa myös olla täs tällä viikolla juu. Oltiin muutamii meiän luokkalaisii Santulla tuol jossain Ruskon peräkorvis. Oli tosi jees ja hassu vappu! Kiitti kaikil ihanuuksil seurast. ♥ Kuunottaminen viiden aikaan yöllä uima-altaalla oli niin rentouttavaa, vaikka se aiheuttikin seuraavalle päivälle äänenmenetyksen.
P4211657
Ainoo huono asia mun vapussa oli se, että sillon vappuaattona, kun olin konsalla huilutunnilla ennen Santulle lähtöä, onnistuin liukastumaan vahattujen lattioiden ja korollisten märkäpohjasten kenkien kombinaationa ja taittamaan nilkkani. Tää ei ollu yli kuukauteen tarvinnu ees nilkkatukee ja oon ollu iha wihiiuhuhuhuhu, mut nyt sattuu. Lisäks törmäsin eilen Funkyn lattioil semmosee kynnyksee ja mun polvee tuli ihme random mustelma, jost veri on vuotanu kudoksen läpi, mikä aiheuttaa patin ja se on paljonpaljon kipeempi ku mustelma. En oikeestaa ees ymmärrä tota, mut äiti on sairaanhoitaja. :D
P4211649
Hehe, tällasii näist teksteistä sitte tulee, ku harvemmin kirjottelee. :D Mitäs teille kuuluu, oliks superjees vappu ja silleen? 8)
Byee! ♥
P4211643

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: