29. lokakuuta 2011

! back to 80's

Kiitos kaikille ihanille jotka lukee mun blogia (: Oon iloisesti yllättynyt, että sivun näyttöjä on kertynyt jo yli tuhat. Olette ihania ♥

Eilen oli Ainon 14wee-synttärit, joissa teemana oli iki-ihana 80-luku. Kuvat on Mirkun kamerasta ja ne on näköjään semiheilahtaneita ja sillee. Mut et vähän näkisitte meiän vaatteit vaan (: Ainon bileet on kyl aina niin ihania ja niitä odottaa aina ihan innolla! Tälläki kertaa ohjelmat oli mitä parhaita esim. oltiin sitä mitä putouksessa oli joskus: kaks jonoo ja yks ihminen alottaa ja aina saa vastata vaan kysymyksellä. sitten kun menee lukkoon nii uus vastustaja (: Se oli ihan sairaan kivaa! oli kaikkea muutakin mut en jaksa kirjottaa (:(:

Tää päivä oli aika chilli. Aamul olin tanssimas hiphoppii, koska meil oli sm-muodostelman ekat treenit (: Sit illemmal menin Marian ja Maijan kaa pihal ja loppujelopuks istuttii apsil joku aika pitkä aika :D Meiän piti mennä Maijal pelaamaa haluatko miljonääriksiä mut sit meninki kotiin :/

80's
oikeelta vasemmalle;
Ossian, Ella, Helen, Tuulia, Meri ja Aino
+mä (:
80's 2
mää
Eli tää haalari on äitin vanha, ihan 80-luvulla teetetty :D
olkatoppauksetki oli aika jäääääääääätävän isot, mut ne ei näy hirveest ku muute
mun hartiat on nii pienet :D:D
mirkku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: