30. lokakuuta 2011

! je parle français

Aujourd'hui il a été une bonne journée (:(: J'ai eu avec mon amie Erika. Erika est drôle et belle. À demain on a le test de français! Je suis fatiguée maintenant :( 
/tä oli mun ranskantaidon määrä :D/

suomennos:
Tänään oli hyvä päivä (:(: Olin ystäväni Erikan kanssa. Erika on hauska ja kaunis. Huomenna on ranskan koe! Olen väsynyt nyt :(

Mutta juu olin tosiaan Erikan kanssa, oltiin meillä ja pelattiin menolippua ja juteltiin kaikesta. Jossai vaihees lähettii kaupungil ja käytiin sit kattelemas urheiluvarustei, koska ne on kivoja :D Ja en kestä ranskaa tänää enää enempää! (; Mut laitan teil kuitenkin linkin pariin ranskankieliseen kappaleeseen, jotka on pyöriny mun päässä satunnaisesti seiskaluokasta asti :D kiitos Aino ku linkitit nää mul fbs ♥ oon nyt sit kuunnellu niit aika mont kertaa putkeen....



oon ollu Ranskassa, mut se oli sinä kesänä kun olin menossa nelosluokalle. En puhunut sanaakaan ranskaa sillon :D Oli tosi kivaa ja noiden laulujen videoista tuli hyvii muistoi mieleen (: nä kuvat on googlesta (weheartit ei jotenki toimi), koska sillon kun olin siel Ranskas niin meillä ei ollut tätä konetta eikä kuvat siis oo muuna ku paperiversioina.


4 kommenttia:

  1. Luin et: tänään menin hyvälle matkalle. Minä vesi kanssa kaverini erikan. erika on tyhmä ja kaunis. tänään meillä on ranskan koe. olen väsynyt nyt.

    Tosa näät mun ranskan taidot (=

    VastaaPoista
  2. Haha. Sanoit kyl et olet omistanut kaverisi Erikan :D.
    Muuten ihan hyvin.
    Eli: J'ai étè avec mon copine Erika :)

    VastaaPoista
  3. Nääh mun ranskan taidoilla ei paljoo osata. Taas ranskan tunnilla katottiin suomeks leffaa ku b luokkalaiset oli leffassa. Juu paljon opitaan :)

    Serkkusi <3

    VastaaPoista
  4. sara: oot viisas :D
    anonyymi joka oot milja nii iha sama voin muokata XD ja ei ole sama onkse mon copine vai mon amie (; hääähääääää ja se on été ei étè :p
    anonyymianskunii ♥ ranskanopes on aika ihana :D meil on nyt täs ollu kuus tai seittemä viikkoo sijanen......

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: