12. marraskuuta 2011

! in the swimming pool (:

ehehehehhe en ole laiska postaaja (: noita teemapostausehdotuksia ei oo kovin montaa, mutta kai mä jonkun toteutan kunhan vaan saan aikaseks.. :D

Eile saatii koulus mantsankokeet ja luulin et se meni iha päi jotai mut sainki 9½ ja olin tosi tyytyväine (: Koulun jälkee menin mun tutuil ja sitte olin Erikan kans. Erikaki asuu kerrostalos, mut niiden talossa on uima-allas (en ole yhtään kateellinen...) joten mentii sinne uimaa! Vesi oli kyl iha hyytävää, noin 20,5 astetta.. 

Tänää olin jo treeneis aamul ja jossai vaihees meen Lauran kaa valokuvauslenkil. Siit postaan sit vaarmaa eriksee, et mitä ollaa kuvattu. 

IMG_1353
IMG_1350
IMG_1346
IMG_1344
haluisin tämmösen takin Vilasta, hintaki oli vaan noin 54,95 mikä ei oo musta kauheen paha talvitakista?
IMG_1335
Ehkä ihanin kirja vähää aikaa ♥ hih. Luen aika paljon kirjoja ja saatii koulust tää luettavaks nii täytyy sanoo et oli ihan
sairaan ihana kirja! Tosi koskettava. Tosin jossai kohtii kieli oli vähän vanhanaikasta ja siks meinas hypätä välil vähä yli tekstei mut muuten tosi kivasti kerrottu (:
IMG_1337

1 kommentti:

  1. sul on ihana ja pirtee blogi, i like ! :)

    http://krisseonparass.blogspot.com/

    käyppäs zekkaa ;--)

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: