25. marraskuuta 2011

Maria 1997-2011

Vihdoin keksin teemapostausidean ! :D

Elikkä teen tällasen postauksen mis on kuvia musta vuosilta 97-11 (: Oon nähny sellasii monilla ja mun mielestä ne on tosi kivoja (: Iha alkuu sanon et meillä ei oo mitään skanneria joten oon kuvannu kamerallani kuvat kuvista. Ja mä en oo muuten sit muuttunu ollenkaa :D Näytän vieläki ihan samalta!

Latasin kuvat bloggerin kautta koska ne on kuitenki nii huonolaatusii etten vois laittaa niistä isompia! Koittakaa selvitä :) Ja hei lupaan että tässä aika lähiaikoina postaan ihan kunnolla muutakin! Oon ollu erittäi laiska, vähä hävettää...... No mut nyt kuvii, kerron sitte niistä lisää. Pyydän anteeksi, että kuvatekstit on aika pienellä toivon, että saatte selvää ♥ Jos ei onnistu niin kertokaa, suurennan toki jatkossa.


Syntymäpäiväni, maaliskuussa 1997. :)
3 päivää vanhana, juuri kotiin päässeenä.
Harjottelen kävelemistä (mutten oikein osaa) vuonna -98  :D
Tää on Zoolandiasta, kesä -98.
Tää tais olla kesältä -99, seikkailupuistosta. Eli olin 2.
Tanssija jo pikkusesta asti ♥ Alotin tanssin 3-vuotiaana, ja tää kuva
on otettu sinä jouluna millon olin vajaa 3, eli 99? nopee laskettu xd (: (jos äiti muistaa oikein)
2001, Puuhamaa, ikää 4 vuotta :D
Tää taitaa olla samalta kesältä eli 2001, ainaki tä oli valokuvakansios aika lähellä äskeistä...
ja paikka Muumimaailma! ♥
2002 Joulu, olin aika tuiman näkönen tossa veljeni sylissä istuessa :D

Kaikista otetut hampaattomat kuvat on aika söpöjä :D Näiltä ajoilta mulle
on jääny mieleen että siskoni naureskeli mulle kun olin tollanen harvahammas :D
Ja nyt ei kyllä vuodesta mitää hajua!! Mut oon varmaa 5? Tai jotai sellast. Sillo ku hampaat lähti xd
Kyproksella, ja vuosi oli 2003. Kypros on mulle rakas paikka,
oon ollu siellä laskujeni mukaan 9 kertaa. Ehkä 10 XD
Ja täs kuvas oon menossa kummitädin häihin (olin morsiusneito), vuosi oli 2005.
Iineksen ristiäiset, vuonna 2007. Oon tuima, koska pelkäsin  Iineksen putoavan mun sylistä!
Ja Iines on siis mun veljentyttö ♥

Ranskassa olin 2007. (: Laatu on kiva.
Nyt vielä näitä ihania vuosittain otettuja kuvia! (: Puuttuu 1-3 luokat :D

1-vuotias
noin 2-vuotias (:

noin 3½



4-luokkalainen (:
(juu en tiiä mis noi välis olevat kuvat on :D)

5-luokkalainen

6-luokkalainen
2011, ja joo tosiaa värjäsin lauantaina hiukset!! Oon muute tyytyväinen,
mut koska mul ei oo suoristusrautaa nii nää hiukset on nyt aika hirveen näköset,
JOULUA ODOTELLESSA ! ♥

2 kommenttia:

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: