18. joulukuuta 2011

Dancing ♥

Täällä taas :D Viimeviikon lauantaista alkaen oon ollu hirmu kiireinen, esityksiä ja harjotuksia toisensa perään!
Eli sillon viimeviikon lauantaina oli funkyn läpimenot ja sillon Eliina ja Senja tuli meille yöks (: Oli hauskaa.
Sunnuntain oli Funkyn näytös (: Meil oli mun mielestä kiva tanssi, mut se ryhmä oli kauheen iso joten miinukset siitä.. Ihailin kaikkia muita vaikeampia hoppeja :D Snowman oli mun suosikkitanssi ja se oli hoppia (: Näytöksen aiheena oli siis Funky goes Oscars.
1. Hiukset ensin. 2. Hiukset papiljoteilla. 3. Hiukset valmiina funkyn näytökseen. 4. Hauskaa :D

14-vuotiaat Maria, Senja ja Eliina ovat piirtäneet tämän :D Hieno?

Maanantaina oli eka tanssioppilaitoksen näytös! Nyky, baletti ja jazz. Kaikki oli kivoja (: Erityisesti jazzissa oli tosi hyvä fiilis ja siinä saatiinki eniten taputuksia :D jiheei! Sillo en jaksanu kattella muitten näytöksiä joten en osaa sanoa mitään.. xD Aiheena ensyklopedia (=suuri tietosanakirja) Jazzissa oltiin aboriginaaleja, baletissa ihan vaan tanssi (luova nimi?) ja nykyssä uni (:
Tiistaina oli sit toinen näytös (: Nykyy ei päästy esittää toista kertaa, mut baletti ja jazz kyllä. Tiistaina unen esitti nyky 3, jossa on mm. Eliina ja Maija (:

Lähetettiin meiän baletti- ja jazztanssit Kajaanin johonkin tanssikisoihin, joissa on videokarsinta. Nyt toivotaan vaan parasta!

Keskiviikost alkaen harjoteltiin suureen makkara-areenalla järjestettävään Valon aika -konserttiin. Konsertti oli eilen ja siel oli tosi hauskaa (: Ehdittiin hyvin bilettää Ellan kanssa laulujen aikana ;)

Ruusa ♥
Kevät lähestyy ja oon ihan paineissa :D Kaikki on niin kallista ja mitään en haluaisi jättää pois. Lisää voisin ottaa tanssia vaikka kuinka paljon, jos aikaa ja rahaa olisi rajattomasti! Todennäkösesti jään kevääksi pois nykystä, koska meen sinne aina teoriatunnilta myöhässä ja ehin tanssimaan vain noin puoli tuntia. Ei tunnu järkevältä maksaa siitä, ettei mitään ehdi tehdä. Se kielimatka vie kauheesti rahaa, harkitsin jo siitä luopumista, mut en taida pystyä. Kevään elän sitten erittäin säästölinjalla!

Joululahjoja oon ostanu yhden. Mun veljentytölle Iinekselle. Kavereille aion tehdä hienot kortit ja jotain syötävää ehkä :D Mut lahjoja pitäis vielä ostaa niille, joiden kanssa vietän jouluaaton. Se on mun mielestä perinne! Onneks mulla on pari ideaa, joista en joudu maksamaan kymmeniä euroja :D

Kiva stoori tästäki tuli :D Mut tällasii ajatuksia mun päässä on pyöriny ja oon ajatellu kirjottaa jo monena päivänä. No koittakaa kestää! Näytöksistä kuvia tulee sitten kun Maija saa niitä jotenkin mulle.. :D

Pst sivun näyttöjä jo yli kaks tuhatta :oo siistii! :D lukijoitaki on jo ihan ookoosti, viidenkymmenen lukijan kohalla tulee ehkä arvonta tai jotain (;

1 kommentti:

  1. kivan oloin blogi! Jään seurailee (:

    jos kiinnostelee mun blogi , ni:
    http://with-love-juulia.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: