21. tammikuuta 2012

Mooooi (: Sori ku en oo _taaskaa_ kirjotellu. Mut ei mun normipäivät oo semmosii et niistä sais hirveest mitää kirjoteltuu :D Treenei on ollu paljon! Se on ihan superkivaa ♥ Eile mul oli venyttelytunti, se oli jotai ihanaa! Oikeest se oli aika rääkkii, koska en oo mikään hirveen notkee, mut sen tunnin jälkee oli ihan loistava fiilis! Tänää on kolmen tunnin muodostelmatreenit illalla ja niiden jälkee Anna tulee meil yöks :) Huomen sit taas 13-15 muodostelmaa ja viidelt hoppi (: Tää jotenki tökkii nyt tä mun kirjotus.. Kirjotan vähä vaiks viime viikonlopust (:

Viime lauantain olin Senjan kans, oltii kaupungil kiertelemäs ja lopult päädyttii Robert's Coffeesee istuskelemaa, mutustettii parillaleipää ja join kaakaoo ♥ Oli tosi kiva olla pitkäst aikaa Senjan kaa, ku ei olla täs hirveesti ehditty näkyilee!

Sunnuntain olin vihdoin ja viimein kattomas Twilight - Aamunkoi part ykkösen. Mun on pitäny jo ties kui kaua mennä kattomaa se, mut halusin sellasen ihmisen seuraks, joka ei oo viel nähy sitä. Onneks Kia ei ollu nähy ni menin sen kaa (: Sen jälkee mentii Hesel juomaa kaakaot ja juteltii kaikkee :D Oli aika rento ja mukava viikonloppu (: Sain mun hissan esseetäki eteenpäin, nyt siit puuttuu vaan vaikuttava loppu :D



Mun flickr on täynnä, jote kuvat piti laittaa täl kertaa bloggerin kaut. Teen uuden flickrkäyttäjän kunha jaksan ja ehdin :D Nä on vaa jotai randomkuvii mitä räpsin, et saisin tähä jotai tungettuu :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: