14. tammikuuta 2012

I wanna stay up all night

Wihei, oon selvinny kunnial ekast viikost! (: Tanssiki on alkanu tosi kivasti, sain jopa nostettuu jalkaa korkeemmal ku koskaa enne, sillai suorana ja tukijalkaki pysys suoras :D Siis sillee et pidän kädel siit kii (: Tän kevään tavoitteena olis tosiaan et toi jalka menis useemminki suoraks, sit spagaatit pohjaan ja spritsi myös :D 
375975_10150570867566648_509811647_11518461_569191211_n_large
Spritsihä (anteeks ku kirjotan spritsi jos sil on joku hienompiki nimi) on semmone liike, et jotkut ei vaan voi ikinä päästä siihen, lonkat ottaa vastaan tai jotain. Mulle se ei oo kuitenkaan mikään mahdoton liike ja oon saanu sen aikasemmin helposti pohjaan, nyt jalkojen vaan pitäis taas tottua.. 
Tumblr_llaqdgfx071qk43c0o1_500_large
Täst tulee varmaa aika maratoonipostaus, ku mul on aikas paljon asiaa! Tää viikko on ollu hmmmm aika vaihteleva.. Unirytmistä oon saanut aika hyvin kiinni, ehkä vähän aikasemmin pitäis saada unta, mut kumminki joka päivä oon heränny ihan ajallaan. Koulussa on ollu ihan kivaa, ku siel näkee kaikkii ihanii ihmisii (: Ja muitakin... En oo viel kyllästyny opiskeluunkaan, vaiks kieltämättä läksyt on väsyttäviä..
379522_215841455169001_100002294430688_481149_884783838_n_large
Täl viikol on myös selkeesti ollu yleinen dissaus/kettuiluviikko? Ja siis tää ei oo mitenkää mun puolesta pelkästään. Ihmiset on kauheen ilkeitä toisilleen :( Ei yhtää kivaa, mä en tajua. Mitä mieltä te lukijat ootte siitä, et on poikia kavereina? Mulla on kylläki hyvii kavereit pojista vaan yks, mut se kuuluuki mun ihan parhaimpiin ystäviin (: En ymmärrä, miks jotkut jaksaa valittaa.. Facebookissa pyörii nyt noita "TEE TÄMÄ PARHAASTA YSTÄVÄSTÄSI" -kyselyitä. No, mä ja Santtu tehtii toisistamme semmoset. Oon saanu siitä kuulla ihan yksityisellä ja sitten siinä kommentteina.. Siis Santtu on todellaki vaan ystävä ei mitään enempää! Se on mulle melkein ku veli. Me EI tykätä toisistamme, sen voi samantien unohtaa. Mä en tykkää kenestäkään, en oo semmosta kovin ihastuvaa tyyppiä.. 
Best_friends_cards-p137346433598677488qqld_400_large
Pitäisköhän mun yrittää postailla useammin, kun on vieläkin lisää asiaa.. :D 
Mä en oo mikään puntti, käsissä mun habat on olemattomat ja vatsalihaksiaki on täs joululomalla kadonnu. Laitoin facebookkiin (taas facebook, tuleeks siitä vaa ongelmia xD) semmosen statuksen et teen niin monta punnerrusta ja vatsaa kuukauden ajan ku siitä tykätään. Siihe tultiin sitte sanomaan anoreksiasta ;o Siis mitä ihmettä! Taitaa mennä vähän sekasin lihaskuntoilu ja anoreksia... 
403108_187616848004322_155204104578930_334973_1294761477_n_large
One more thing. Täl kertaa ilosta! :D Oon niin ilonen kun saan harrastaa tanssia ♥ Se on vaan niin ihanaa. Vaiks olis huonoki päivä, ni siellä piristyy pakosti (: Saan varmaankin ottaa täs keväällä vielä yhen tunnin lisää, jos vaan en aja itteeni ihan piippuun. + Elän säästökuurilla :D Mut se sopii mulle oikein hyvin, parempi vaan etten ostele turhia :D Tätä uutta tuntii oon siis miettiny koko joululoman, koska olin vimpalla viikolla näytösten jälkee kokeilemas lockingii ja se oli iha sairaan kivaa! Et jos mä siellä pärjään ni kyllä sinne meen (:
Tumblr_lxqohrux851r48tuao1_500_large
Kiitokset kaikille, jotka jaksoivat lukea tämän pitkän postauksen! Mut tää oli kaikki täyttä asiaa. Kuvat on weheartitistä, en oo kuljetellu tässä kameraa mukana.. :D:D Sori en meinannu löytää hyvii kuvii,, mut nyt BYEE! ♥

6 kommenttia:

  1. locking ! ;) <3 t: Riina

    VastaaPoista
  2. Joo eihä siinämitää olla poikien kaverina mut se on sun exä !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä välii jos se o exä , onha mullaki mun exä tosi hyvä ystävä ja eipä kukaa oo tullu valittaa siit, nii miks sit pakko valittaa marial jollai vaa pysyy välit hyvin vaik onki seurustellu. ja muutenki jos on seurustellu nii eiks sit voi enää olla sen ihmise kaveri jos välit menee poikki ?

      Poista
    2. Anonyymi1: No mitä välii jos se on mun exä! Kiitti täst hei paljo, ku täs postaukses ei ees mainita et se on mun exä ni sillo oot joku mun kaveri tai "kaveri".. Olisko susta parempi, et me hakattais ja dissattais toisiimme ja oltais muutenki erittäi ilkeit? Semmosestaki on mul kokemust. Mut joo no toi on sun mielipide........
      Anonyymi2: Kiitti ku puolustat mua:) Hyvä mielipide! (ois kiva tietää kuka oot :D)

      Poista
    3. hehe jooo (: nekkuha tääl kirjottaa. ärsyttävii tollaset ihmiset jotka tulee valittaa sul sun ystävistäs nii pääti sit kirjottaa oma mielipiteeni (: + mul o ikävä sua kääpiö <3 pitäis nähä joku päivä !

      Poista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: