8. tammikuuta 2012

wihii.......

baby freeze :D kiitokset satul ku opetti sen facebookis :p
hei kiitti  blogger ku käänsit tän oikeipai -.-
Tääl taas :) Mul on nyt ärsyttävä ketutus pääl, koska huome alkaa koulu, eikä mul oo täl päiväl mitää tekemist. No ainaki oon saanu sitä hissanesseet ees vähän tehtyy, mut jumitin nyt tohon aika loppuvaiheeseen, koska lauseet ei vaa muotoudu sopiviks. 

Eile oli mun siskon 30v synttärit :) Olin siel ainoo alaikänen, ku siel oli perheenjäsenten lisäks Riikan kavereit paaaljon :D Mut siel oli tosi hyvää ruokaa ja vaiks mul meinas tulla aika tylsää jossai vaihees ni en ees menny koneel ku sekin oli varoiks mukana >8) Lopuks oli jotain ohjelmaaki, nii se oli kivaa :) Ne kaverit esitti kaikkee hauskaa. Eikä ne kyl siihe loppunu ne juhlat mut me lähettii ku ne jatkos juhlimist. Mun flickr on ihan koht täynnä ja en jaksa viel tehä uutta ni kuvat bloggerin kaut täl kertaa :D 

Hyvää kevään alkuu kaikil! (: Koittakaa jaksaa koulus vaiks oiski vähä rankkaa .. :D

ps hei oikeest ei voi olla näi tylsää! :( 

3 kommenttia:

  1. Toooosi kiva blogi jäin lukiaks (:(: ja waaauu toi eka kuva :D !!

    tzekkaa mun blogi ja jää lueskelemaan jos haluut :):)
    http://blogtopicogtheday.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Mariaaa!! Toi eka kuva on iha hullu :o kivat lihakset tollasee tarvii varmaa!:D ja ihana mekko tos vikas kuvas!!:)

    VastaaPoista
  3. nea kiitos! :)
    kia, se on aika hämy se eka kuva(; koska mul ei oo mittää habaa käsis juurikaa :D:D mut kieltämät kyl jos tota tekis paljo ni hyvät habat tulis ;) Ja kiitti!:)

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: