25. helmikuuta 2012

Morooo! Pari linkkiä mun kauniiseen pulkkamäkeilyyn. Pakko oli ottaa video, ku oli kummiski mun loman kohokohtia toi pulkkailu :D pulkkamäkikierimismäki
IMG_1986
IMG_1987
Pakko hehkuttaa täs iha aluks. Mun kampaaja on varmaa joku jumala tai jotai! Mite se saaki näist hiuksist aina näi hyvät. Se väri, minkä Laura laitto mun päähän, oli jo alkanu haalistuu. (kloorivedellä kenties jotain osuutta asiaan...) Ei mun hiuksiin oikeen tartu ruskee vielä, ku ne on aina ollu blondit :( Tällä kertaa mä en värjänny, mut mulle laitettiin semmonen color mask, ja tää väri on oikeesti huippukiva! Haluisin hieman punasemmat ja tummemmat, mut nä kelpaa nyt. Se color mask ei oo mikää semmonen väri, ni se alkaa haalistumaan pesujen myötä, mutta sitte mä laitan jonkun kevytvärin. Kevytväri ois luultavasti mun hiuksille parempi, kun siinä ei oo niitä hapatteita niin paljoa, mitkä haalistaa mun hiukset. 
IMG_1983
Kampaajan jälkee kävin ostamas lämpösuojasuihkeen ja kuivashampoon. Vihdoin sain aikaseks, oon joulusta asti jo tarvinnu tota suihketta :D Se kuivashampoo pitäis auttaa vähäsen, että sais pesuväliä pidennettyä yhen päivän :) 
IMG_1988
Mä en nyt onnistunu saamaan yhtään hyvää kuvaa näist hiuksista, mut mallillisesti ei tapahtunu hirveest muutosta. Vähä kerrostettiin ja sivuotsis tehtii. Mut sivuotsista mä oon pitäny jo jonku aikaa, ku se entine kasvo jo silmien päälle.
IMG_1981
Eile kotiuduin Tampereelt, mis olin siis maanantaist asti. Oli kyllä tosi kivaa (: Nyt lähen siivomaan.... On se vaan nii mukavaa. NOT. Hyvää loman loppuu kaikille! Tai loman alkua, miten sitte meneekää (; 
IMG_1979
Ps. Kuvat otettu maanantaina Tampereelt Anniinan kanssa (:

Pps. Oottekos jo huomanneet, että tein tommosen uuden sivun tohon näide tekstien lisäks? Eli tossa kuvan alla lukee Etusivu ja Maria, nii etusivu on siis tää mistä nyt luet tätä tekstiä ja se Maria on semmonen, missä esittelen itteni (;
IMG_1990
IMG_1994
IMG_2000

4 kommenttia:

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: