24. helmikuuta 2012

some new clothes

Heipsan. Tänää illal takas Turkuu. Iha mukavaa välil päästä sinneki (: Eile vietettii vimppaa iltaa mukavaisesti: leffa, 30cm subi ja uusii vaattei. Leffan nimi oli Asuntoloukko (tai joku tommone) ja se oli tosi hauska! :D Ainaski mun mielest. Se oli makuunin peukkuleffois, jote valittii siks se. Grillattu kananrinta subi oi mums se on vaa aina nii hyvää. Olin loppuje lopuks ihan halkeemispisteessä, ku olin syöny sen ja sit viel sipsei.

Anskul ja Olskil oli paljo vanhoi vaattei ni päästii sit 'shoppailee' niit. Ilmaseks tietysti :D Anniina keräs vähä suuremman kasan ku mä, koska yritän pitää vaatekaapin koon järkevänä. Kiitti Olskil ja Anskul vaatteist, nyt tulee vähä kuvii niist :)

IMG_2032
mun paitasaalis (: näitte lisäks sain semmose putkihamee ja leggingsit (mite ne kirjotetaa..)
IMG_2024
IMG_2015
IMGP1438
IMGP1445
IMG_2008
IMGP1443
IMGP1442
IMGP1435
IMGP1448
muokkaus feilas iiha pikkase pahasti vaa xD ei se mitää. Mut noi leggingsit ♥
tähä loppuu viel pari random webbikamerakuvaa meist (;
kollage
kollage2
kollage3

3 kommenttia:

  1. Oi, ihana toi ankkuripaita o; ! ja hieno blogi c:

    http://mylifebehindthewindow.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ihaniiaa vaattteita <3

    VastaaPoista
  3. kiitos molemmille! (: mäki tykkään erityisest tosta ankkuripaidasta :D

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: