10. maaliskuuta 2012

my favorites

Heissann mul oli tossa aikasemmin päivällä blogaus siitä, et pitäisin tauon. Mun omal koneel on nimittäi tapahtunut jotain mystistä (se toimi eilen aamul ihan normaalisti, mut sit ku tulin iltapäivällä kotii ni se ei toiminu enää yhtää). Äitin kone sit taas oli hajalla, mut sille tuli ihmeparantuminen tai jotain. Tai no oikeestaa on seki sekoillu tän päivän aikana jo viis kertaa. Mut se toimii sentää sen jälkee ku on käynnistäny uudellee. No mä nyt käytän tätä äitin konetta, mut koska pelkään senki hajoovan uudellee, ni en voi lisätä tähän mitään omii kuvii ): Mut en sit kuiteskaa ainakaa viel pidä taukoo. 


Mun blogin nimi on liian pitkä ja ällö hyihyi ;o Mut se on vaan väliaikanen, koska on se ny parempi ku se vanha! 
No mut asiast toisee aattelin ny tehä tämmösen mun suosikit -postauksen. Tää on kopioitu mirkulta, kun en jaksanut itte miettii omia. Linkki siihen Mirkun postaukseen on tässä näin: Mirkun 10 suosikkia (:
Tumblr_m07iwvafhe1qdmtooo1_400_large

10 suosikkiani:
1.Tekstausseura: Hmm, tää pistää miettimää. Tykkään tekstailusta ihan yleensäki sillon ku mulla on viestejä jäljellä. Mut mieluummin kuitenki edes jotain puolitärkeetä asiaa ettei ihan pelkällä 'moi mitässä' -linjal. Vaiks siis joo välil on kiva tekstata kaikkee iha turhaa!! Mut ketäs mä ny sanoisin. Emmä osaa nimetä oikee ;o No sanotaanko vaikka nii, että kaikki jotka tekstaa mul :P
417646_345320312173749_100000873483631_981200_698444772_n_large
2. Kenkätyyppi: TENNARIT! ♥ Oon rakastunu. Mul on vaa kahet, conssit ja sit semmoset talvitennarit. Ja tietty mun hoppikengät mut emmä tiiä mil nimel kutsuisin niit xD no ne on vaa reebokit ja neki on ihanat vaiks oon vähä kyllästyny siihe, et ne on pinkit. (Ne ei sovi kaikkee.) Mut siis ne on nii kivoja! Skopunktenis ois tennareit kahelkympil, tarttisin valkoset hoppii, mut sit semmoset vihreet varrettomat ois aika jees! 
Tumblr_lzt4z98zts1rptk3mo1_500_large
Tykkään kans korkkareist sillo ku ne on muide pääl tai kaupan hyllys, ne on must kauniita, mut ne on oikeesti hirveitä jalassa ja en hirveesti viihdy. Lukuun ottamatta mun skopunktenin semmosia mis on jotain kumia se korko, se tuntuu ihan siltä ku ois tasapohjaset! Ne on kivat kyl (: Mutta joo tennarit on suosikit !
5d05070e23f93e6a8d5124fc2a8e182a-d4q8fc2_large
3. Kouluaine: Mä tykkään matemaattisist aineist (älkää tuomitko!) Ne on ihanan loogisii, et ei tarvi niin paljo opiskella asioita sillain pänttäämällä, kunha vaan tajuaa ne! Ja sit liikunta on kans! Kyl jotku muutki on iha ok, mut nyt on must liikaa hommaa kaikes, jote tykkään niist mis pääsee helpommal :p
Tumblr_lzghfcmzzt1qfji2jo1_500_large
4. Vuorokaudenaika: Kaikki on kivoi toisinaa. Aamut on ihania sillon ku ei oo kiire! Saa syödä niin hitaasti ku huvittaa ♥ Ja voi löhötä ja kattoo telkkarii samal. Illat on kivoja viikonloppusin, jos viettää aikaa jonku kans. Öisin saa nukkua tai viikonloppusin voi valvoa, jee! Ja no päivät on ihan kivoja välillä. Raskaita kylläki.
Find-some-color-88808-500-375_large_large
5. Tv-sarja: En kato hirvee säännöllisesti telkkarii, mieluummi oon koneella. Tai yleensä kyllä oon treeneissä :D Mut Putous oli kyl paras! Tyhmää ku se loppu, sil oli just sopiva lähetysaikaki. Kyl mä välil seurailen jotai American Idolii ja semmosii, ihan kivoja neki jos jaksaa xD

6. Juoma: Appelsiinimehu on ihanaa! Miks sen pitää olla huonoo hampail menkää piiloo tyhmät hampaat! Ihanku mua kiinnostais sen suhtee, kyl mä iha sitä juon, mut siis aina hammaslääkärit valittaa et pitäis mennä vesilinjal. Limsoist cola (:
Tumblr_lzbyzcr1d61qftwqwo1_500_large
7. Vaate: Ooo tää on muute kiva valita! :D Sanoisin et mun beesit zaran farkut, oon nii tykästyny niihi täl hetkel. Ne ja tennarit o hyvä yhdistelmä. (Mun mielestä siis, emmä tiiä milt se muide mielest näyttää) 
Past-present-future_large
8. Näytelmä: Joo no tähä taidan jättää suosiol vastaamat ku en oo nähy hirveesti mitää näytelmii. Jotai joo joskus, mut en tarpeeks lähiaikoina.
Beautiful-black-and-white-image-photo-text-favim.com-285342_large
9. Blogi: Kian blogi on täl hetkel ehkä lemppari, mut musta kaikkien mun kavereiden blogit on kivoja! :) Musta se on kiva lueskella sellasten blogeja, jotka tunnen. (Mut kyl mä tuntemmatomienki joidenki luen)
Tumblr_lydm2nyvzi1qiaqpmo1_500_large
10. Lause: Blöääh liian vaikee. En mä tiedä. Must kaikki semmonen hyvä sanottava on kivaa! Siis jos mulle sanotaan jotain hyvää ja ihan silleen vaan sivumennen sanoenki jos joskus tulee jotain niin tulee hyvä mieli (: Semmoset mist tietää et ihmiset oikeesti tarkottaa mitä sanoo.

Tumblr_ly9b4e9xnm1qiaqpmo1_500_large
Kaikki kuvat weheartitistä!

2 kommenttia:

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: