11. maaliskuuta 2012

my week

Morsoo mä taas tääl! Ilma kuvii ): En uskalla uhmata tätä konetta! Aattelin ny vähä kertoilla täst viikost..


Tää viikko on ollu aikalail väsyny ja treenitäyteinen. Must tuntuu etten oo saanu nukkuu tarpeeks, mut sit kuitenki herään aamusin sillai ilma herätyskellooki. Et vaiks valvoisin myöhään, ni se ei kostaudu aamul. Se on harmillist, ku viime viikonloppu ja koko tää viikko on menny ehkä liian lyhyillä unilla. Ärsyy. Mut on täs viikos ollu paljo hyvääki!


Torstain oli naistenpäivä. Must se on ollu aika turha päivä aina, mut tänä vuon pojat yllätti. Oli ollu vähä tylsä fiilis päiväl vähä kaikkie keske, mut sit meiä luoka pojat lähti enkun tunnilt aikasemmi poies ja meni torilt ostaa meiä luokan tytöil kaikil kaks semmost söpöö pikkust tulppaanii ja lidlist suklaat ♥ Ja ne laulo samal ku ne toi niit. Nyt ne tulppaanit on tietty kukkamaljas ja suklaataki on jäljel, koska en oo mikään hirvee nopee syömää sitä (ei se nii hyvää sentää oo, vaiks tommost lidlin suklaat vähä pystyyki syömää!).


Perjantain mentii tanssioppilaitoksel yötanssikouluu! Meil oli semmone noin puoltoist vuot sitte ja se oli nii kivaa, et järjestettii nyt uus. Me siis oltii yöt siel meiä ryhmän kaa ja tehtii illal jazznäytöst ja jutusteltii ja syötii (: Alunperin meiän piti kattoo Black Swan, mut sit Sirkul ei ollu sitä mukana ni ei voitu. Oon aika tyytyväine, koska mua ei oikeesti kiinnosta se leffa. En tykkää semmosista ahdistavista, mieluummin kattelen komedioita yms. Saatiin paljon aikaseks ja oli ihanaa viettää aikaa tyttöjen kans ♥


Lauantain aamul viel kerrattii perjantaina opitut ja sitte noil oli lihaskuntoo lopuks, mut mun piti lähtee jo vähän aikasemmin pois. Päiväl mun piti alottaa Annan kans tekemää duoo sm:eit varten, mut sen piti lähtee ostamaan kaappii jote ei onnistunu. Ärsyy, no mut toivottavast saatais se tehtyy, koska oon oikeesti innoissani menos muodostelman lisäks duoilemaa! :D (vaiks mua jännittääki iha hirrrrveesti ja en oikeen osaa tuottaa itte mitään, mut sen sit näkee mitä tapahtuu) Noo en sit tehny oikee mitää, paitsi sain siivottuu mun huoneen! Se on kyl iha plussaa (: Ja äiti toi pizzaa ♥


Tänää sunnuntain mul on treenit 11-15 ja 17-18 :D Tosa välis pitäis pystyy lukee fysiikkaa, mite must tuntuu et siit tulee jotai upeet.. Viime viikol yritin laskee matikkaa ja vähän niinku feilasin kaike, ku kopioin kirjast väärii lukui. HUPS.


Moikkamoi viettäkää kiva ens viikko ja muistakaa nukkua ja syödä! Pysytte terveinä ja pirteinä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: