30. huhtikuuta 2012

GLADA VAPPEN (:

HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE ! ♥

Mun vappuun kuuluu VAPAAPÄIVIÄ! Ei mitää hajua millo mulla oli viimeks vapaapäivä. Okei no olin siel ylläksel sillo ni oliha mul aika vähäki aikaa sit :D Mut ei sen jälkee. Tänää oltii syömäs tyttöporukal ricos ja spice ices. Ootte ihanii Ella, Meri, Aino, Tuulia ja Helen <3 Nytte Eliina on meil ja pia lähetää täst Maijal (:(: Huome hiustevärjäys ja sit picnikil, wihii! 

Viikonloppun olin Elenal yöt Eliinan, Kian ja Annan kaa ja laitan siit vähä Kialt ja muilt kopsattui kuvii khehee :) Sunnuntain treenasin ja käytii subil syömäs ja mun pääl kaatu paljon limsaa ja nii edellee :D Oli ihana viikonloppu ihmiset on ihanii ♥


Huhhuh, pitkäst aikaa oikeit kuvii! Onneks muut kuvaa sil aikaa ku mun kamera on korjaukses :D Heippahei hyvii vappui viel kaikil :)

2 kommenttia:

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: