31. toukokuuta 2012

:D



NYT OIKEESTI BLOGGER LOPETA LAGAAMINE EN KESTÄ KU HEITÄT NÄ TEKSTIT NOIDE KUVIEN VIEREE VAIKS EN OO NIITÄ SIIHE KIRJOTTANU! sori rage..

Joskus vaan ei jaksa ladata kuvia flickrin kautta... Noi ylhääl olevat kuvat on siis kaikki viime viikon torstailta, millon oli ihana hellepäivä! Mirkku teki tommosen tosi söpön lapun mulle matikantunnilla ♥ Sillä kasin viimeisellä matikantunnilla!!

Tää viikko on ollu tosi rento ja mukava. Maanantaista oonki kertonu jo aikasemmin. Tiistain olin Ainolla Helenin ja Ellan kans. Juteltiin kaikist mahdollisist asioist ja oli tosi ihana päivä. Eilen olin Lauran ja Riinan kans ensin kaupungil ja sitte meillä pelailemas rock bandia (: Tänää olin kampaajal ja orkesteris ja en oikeestaan oo tehny mitään.
kampaajan tulos (: iha vaa leikattii huonot pois ja kerrostettii pikkase ja laitettii otsatukka mikä oli ylikasvanu. ja sit se laittos semmose värimaskin. en muute näytä näis yhtää normaalilt ..... mut hiukset on se pointti, ei naama tai kulmakarvat.
Hui kamala ku tää mun teksti näyttää ilottomalt ja kylmält, ku oon tottunu käyttämään paljon hymiöit. Tätä blogii on kuitenki jonku mielest hankala lukee monien hymiöiden takia. En kuitenkaa varmaa tuu jatkos kirjottamaan näi hymiöttömästi, koska must ei tunnu sillo et oon ihan luonnolline. Tä oli vaa tämmöne tyhmä kokeilu..
aika söpö tä meiä voipurkki. en varmasti ollu minä joka sen vahingossa tiputti lattialle kerran.. muhun oltiin erittäin tyytyväisiä, sitä voita oli meinaa kiva kauhoo tost, ku se hajos käsii.
Kasiluokkaa jäljellä enää yks päivä + todistustenjako! Näil näkymil todistuski tulee pysymään hyvänä. Niist numeroist, mitä on kerrottu, ni ainoostaan tt laskee. Eikä haittaa kyl, tiiän et ei oo sujunu terveystieto tänä kevään :D Päättärit tulee olemaa varmasti kivat, seura on varmasti loistavaa, vaiks suunnitelmat on ehkä viel vähän auki? En tiiä ainaki mä oon vähä pois kärryilt :D Mut mennää kai ainaki syömää namnam!

Heipsun nyt :D





2 kommenttia:

  1. Ei vitsi noit kuvii :D Ihana kesä! Kiva postaus muutenkin, toi sun tukka näyttää ihanalta!! Mä niin haluan punaisen tukan... -.-' kade olen...
    Mirkku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonii tulispa kesä takasi! :DD kiitoskiitos ♥ ja värjää mirkku värjää !!

      Poista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: