15. toukokuuta 2012

Heissan! :) Tänää on ollu ihana päivä. En oo tehny muutaku ollu koulussa, mut oli vaan hauskaa ihmisten kans :D

Ruotsin tunnil oli ihan mahtavaa Mirkun ja Tuulian kans. Me mentii tietsikkaluokkaa tekemää nettitehtäviä, ku muut suoritti jotai kappaleita ja kävi numerokeskusteluita yms. Siis tosi ahkeria oltii...... xd haluun nyt linkittää teilleki tän yhen hassun videon :D

Naurettii mm. tätä ja sitte ihan omii hupsui juttujamme. Mirkku ja Tuulia on ihanii ♥ Ruokalas oli kans aika villi meno vähä kaikkien kans, enkä voi väittää et oltais ollu huippurauhallisii myöskään matikan tunnilla... Mut sillo oli ihan oikeus stressata hissaa!
Tumblr_lgwpyqzh6q1qalxeuo1_500_large
En oo vissiin kirjottanu mun viikonlopust kauheest?
Lauantain oltii Juliannal Mynämäes. Ihan kaikki ei päässy paikal, mikä oli harmi :( Mut meil oli kivaa niide kans, jotka paikal oli, kiitoksii kaikil! Katottii leffaa, ei kyl kokonaa, ja sit juteltii paljon. Ja syötii tottakai, olin ihan ähkys ku tulin kotii :D Mul myös selvis, et Lotta on mun kans samaa aikaa samas paikas kesätöis, SIISTII!
14103_large
Sunnuntain tein ahkerasti kouluhommii.. Äikän lukupäiväkirjat, mainosanalyysi, hissan kokeisiin lukua, läksyjä... Ehin kuitenki käymää myös funkyl satun hopis ja sit tuttuje luon höpisemäs (:
Kaike tollase tekeväise tekemisen lisäks olin tietenki vähä myös facebookissa ja sillain :D Juttelin tosi paljon Lauran kans ja pakko nyt sanoo et Laura on iiihana ♥ Mä piristyin niist keskusteluist tosi paljo, ku muute ei ollu koko aja iha parhai maholline fiilis tääl :s Suunniteltii kans et mitä tehään päättärein (:
Ainii, sit kans sunnuntain miettisin niit rippijuhlii mist selostin eile :DD Mul on ehkä sinne ohjelmaaki, mut ku ei oo iha varmaa ni en kerro viel :D
Tumblr_lz23stesg31qiaqpmo1_500_large
Mul on nyt tosi ystävie hehkutus fiilis, kute ehkä näette :D Haluun viel sanoo, et mun kaikki ystävät on ihan ihania ♥ Ne on aina tukemas ja kuuntelemas, jos on jotai mikä painaa mielt. Ja ne tekee mun elämäst hauskan ja nauruisan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: