14. toukokuuta 2012

tsikkitsii

Moi vaa sadfksaf mä täs hissaa vaa luen.. No mut pakkoha välil on pitää pikkusii taukoi, ei tommost muute jaksa :D Hissan kokee jälkee onki enää fyssa ja tt ja sit onki jo LOMA ♥ Tä kevät on menny kyl hirvee nopeesti jollai taval. Just oli joulu vast! En tiä teist muist, mut must tuntuu tolt :D Tietty välil on semmoset fiilikset, et miks tä kevät kestää näi pitkää, mut tällee tarkemmi miettie kauhee lyhyt kevät ollu. 
Teenager-post-teenager-posts-text-true-favim.com-425489_large
Onpas hassua, ku on näi vapaata. Vaa kahet treenit viikossa. Ei kyl täl viikol yhtää haittaa, ku pitää nyt viel tsempata koulus. Tän kevään osalt kyl kouluu panostamine on jääny vähemmäl, se on ollu vähän semmonen sivuhomma tanssin ohel. Ei oo kuitekaa näkyny tuloksis, jote mikäs tässä. Ehkä ysil vois kuiteki panostaa, ettei sit laske numerot hirveesti. 
Tumblr_ltbau6wcyc1r2n8qno1_500_large
Mää ootan hirveesti mun rippijuhlii nytte! Ja niihi on viel aika paljon aikaa :( Eilen mul oli aika suunnitelmallinen päivä ja keksinki jo jottain hauskaa :) Mekkoki on, ku sisko toi Berliinist. Pitäis vaa viedä se ompelijal, ku se on hieman liian iso... Mä mietin, et mitä ruokaa tahtoisin syödä omis juhlissani. Usein kaikkialla on jotain liian hienoa, tai muuten vaan semmosta, mistä en tykkää. Oon siis aika nirso, ei hyvä. Mut täs olis suunnilleen täydellinen menu mun makuhermoil: 
  • Uusia perunoita
  • Kylmäsavulohta
  • Nakkikastiketta (äitin tekemää)
  • Kanasalaattia
  • Kreikkalaista salaattia
  • Tiikerikakkua ja jos muori suostuis tekemään taatelikakkua :)
  • Jotain hyvää leipää, jos joku leipois (: (esimerkiks Riikan tekemä naanleipä, vinkvink Riikka) 
Mums. Noi kaikki yllämainitut on ihania ♥ Kute oon aikasemmi kertonu, ni toi äitin tekemä nakkikastike on ihan hirmusen hyvää (: Salaattiki on ihanaa ja pitää olla krutonkeja! Kylmäsavulohi ja peruna, NAM! Mä en yhtää tykkää täytekakuista enkä suklaakakuista, mut ku jotain olis kuitenki kiva olla, nii tiikeri- ja taatelikakut ois oikein loistavii!
Crepes_parmentieres_with_salmon_and_caviar_large
Tumblr_luu2vvobqh1qdl9dfo1_1280_large 

nyt meen jatkamaan kokeisiin lukua, heippahei! kuvat weheartitista (: 

3 kommenttia:

  1. Mää oon niin laiska, meillä tulee ruoaks karjalanpiirakoita, munavoita, tiikerikakkua, jotain muuta kakkua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah :D en mäkään hirveen jakselias oo XD

      Poista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: