25. kesäkuuta 2012

juhannus




Moissan!! :) Palailin tänää Turkuu siin ysin aikoihi ja vihdoi saavuin kirjottamaa :D

Mä oon viettäny juhannukseni perinteisest (eli nii kaua ku mä muistan :D) Ruovedellä. Meen sinne aina Anskun ja Topon, jotka on mun serkkuja, ja mun Aimo-kummisedän kans. Lisäks siel viettää juhannust noide toisen puolen suku eli semmosii, jotka ei oo mulle mitää sukua. En muista mite ekan kerran päädyin lähteen mukaan, mut siitä lähtien oon halunnu mennä joka vuosi :D



Juhannusaattona on aina perinteiset juhannuskisat niiden kans, jotka siel paikas on. Lajeina on 60 metrin juoksu, vauhditon pituushyppy ja kuulantyöntö. Tänä vuon lajien nimet tosin oli pyrähdys, hoploikka ja pukkaus :D Jollai on ollu hauskaa keksies :) Paransin viime vuoden tuloksist huikeesti. Pyrähdykses mun aika oli vissiin 9,9 sekuntii, hoploikas loikkasin 2,12 metrii ja kuulaa pukkasin jotain viis ja puol metrii. Olin tänä vuon ekaa kertaa naisten sarjas junnusarjan tilal ja sijoituin kolmanneks yheksästä osallistujast.

Ahh laatu <3<3 Ei onnistunu noide kuvie saamine mitekää muute ku fb:n kaut, enkä ees pystyny laittamaa flickrii ni saatte kärsii :( Ärsyttävää, koska Anskun kamera on kyl hyvä oikeest :D
Tän näkösel loikal menin? Kummallise näköst

Kisojen jälkeen mentii uiskentelemaan järveen ja sit rillailtiin! Monena vuotena peräkkäi on satanu, mut tänä vuon kerranki paisto aurinko, eikä tarvinu laittaa katosta saunan eteen :) Illal mentii viel saunaan ja sitte pelailtii lautapelejä Anskun ja Topon kans, niinku oltii pelattu torstainaki. Ja pelattiin kyllä myös lauantaina ja sunnuntaina. Lautapelit on hirveen mukavia! Ja tänää tuli kyl pelattuu sanajahtiiki ihan kiitettävästi... Kokonaisuudessaa iha hyvä juhannus, tänää vaa fiilikset laski huimasti, ku tapahtus sairaskohtaus, mut ei siitä ny sen enempää... 




PS. Ansku on aivan ihana serkku, huisin kaunis, loistava huilisti ja hyvä fotaaja. Se osaa loistokkaast pelata kaikkii lautapelejä ja kivasti hävis Monopolyn niin, ettei mun tarvinnu hävitä ;) Oot ihana ♥ (tiiän et luet tätä :p)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: