13. elokuuta 2012

Summer 2o12! ♥

Heipps :)
Kute jo viimeks sanoin, tä on mun parhaita kesiä ikinä! ♥ Oon tutustunu ihan mielettömän ihaniin uusiin ihmisiin ja lähentyny joidenki jo ennestään tuttujen kans. Oon uinu, syöny hyvää ruokaa, juhlinu. Kielimatka, rippijuhlat, ensimmäine työpaikka. Ei valittamista! Tä ois saanu jatkuu viel vähän pidempään, mut kyl mä toisaalta ootan syksyäki. Treenitki alkaa viikon päästä ja oi ihanaa ♥

Eilen olin Lauran rippijuhlissa ja tänää mun luokkalaisten Mirkun ja Ellan kans Rossossa ja meillä. Oli ihanat vimpat päivät ihanas seuras! :) Vihdoi ja viimei ostin myös lyijyy.. Olkaa ylpeit rakkaat luokkatoverit, en pummaa teilt enää.. ;) Kuvat on vähä sillon sun tällön otettuja. :D 
työkaveriiii
Lotta, mun rakas työtoverini (tanssiryhmäläine), jonka kans ne kymmene päivää meni oikei kivast ♥
IMG_4051
Emmi ♥ Sen rippijuhlissa olin viikko sit sunnuntaina :)
IMG_4147
Santtu, Mirkku ja Meri ♥
IMG_4199
Ella ♥ Oli hyvin hämmentävää tajuta, et Ella asuu ihan tossa parin metrin pääs! Kävin eilen niitte pihas jossai kirpparil tai mikälie syömäs Ellan leipomii namimuffinssei :)
IMG_4211
Laura ♥
IMG_4218
Anna ♥ Lauran rippijuhlist, naurettii ku ei osattu käyttäytyy kuvassa.. :D Ostin muute tommosen nutturahärpäkejutun, ni saan nyt paljo isomman nutturan wihii!
IMG_4224
Oi niin hemaiseva kuva meistä... Mirkku ja Ella ♥ Näi vimpan päivän kunniaks piti ottaa kuva ja käydä syömäs.
IMG_4190

Hassunhauskaa koulunalkuu kaikil! :D Manipuloikaa opettajat olemaa rentoja ekat viikot ;)



1 kommentti:

  1. Ihania kuvia! Paitsi toi meidän tän päivänen porukkakuva xD Tosi hehkei :D

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: