15. syyskuuta 2012

100!!

Wiphei, sadas postaus tässä blogissa!

Ensimmäinen päivitys on tehty 30.7.2011. Sillon olin pikkuinen blondi, joka odotteli kaheksannen luokan alkua. Nyt oon sentään jo ysillä ja hiukset on punaset. En edelleenkään oo hirveen iso fyysisesti, mut henkisest oon kasvanu kyllä ihan huikeesti viime vuodesta. Tai ainaki mun mielestä.. :D

Alunperin mun blogin nimi oli Me and my friends, tai jotain sen tapaista. En oikeestaan ikinä tykänny siitä nimestä, mut en vaan keksiny mitään parempaa. Ekaa banneriani en nyt muista, mut tais olla jonkulaine kollaasi mun pärstäkuvista. Tänä keväänä keksin vihdoin uuden nimen blogille. Sillon muutin myös ulkoasua jonkun verran, banneri mukaan lukien. Ite ihan tykkään tästä nimestä ja ulkoasusta. :)

Vuoden 2011 aikana ilmesty vaan 26 postausta. Olin sillon paljon laiskempi bloggaaja ja kuvaaja. Hankalinta bloggaus joskus siin maaliskuussa, ku kaikki koneet rikki ja huhti-toukokuussa, ku mun kamera oli rikki ja kuvat piti vetää jostai weheartitista. Jonku mielestä ehkä ois ollu helpompaa vaan olla kirjottamat, mut en halunnu tapattaa tätä blogia kokonaan.  xD

Reilussa vuodessa oon siis kirjottanut sata postausta, saanut 68 ihanaa lukijaa ja blogi on avattu 11391 kertaa. Tykkään bloggailusta tosi paljon ja en oo siis tosiaankaan lopettelemassa! Nyt syksyn alettua postaustahti on vähän harventunu, ku kaikki asiat rävähtäny kerralla päälle. Ois mulla kyl tälläkin viikolla aiemminki ollu aikaa postata, mut ei ollu inspiraatioo. En kuitekaa halunnu sadannen postauksen kertovan ihan normiarkipäivästä. D
livingmylovelylifekollage
livingmylovelylifekollage2
livingmylovelylifekollage3
Näihin kolmeen kollaasiin kokosin kuvia, jotka on kaikki näkyvillä yksittäin mun blogissa eri aikoina. Helppo tosiaan huomata, et paljon enemmän on tänä vuonna otettuja kuvia.. :D Ja täshän on tietenkin vaan murto-osa, mut joka kuukaudelta jotain!

Kiitoksii paljon kaikille, jotka lukee tätä!! Kiitos kans kaikil mun ihanil ystävil ja muil, jotka inspiroi mua kirjottamaan ja kokee postattavia asioita mun kanssa! ♥

Tänään illalla lähtö laivalle Anun ja Lauran kanssa!! Huomisen jälkeen mul on kolme tai neljä varastossa oottelevaa postausta, joita en oo ehtiny julkasta. Ensi kertaan siis, heipsan! :)




6 kommenttia:

  1. Voi miten upee banneri, ihana tanssipainotteinen blogi! Munkin piti joskus alottaa tanssi, mut sit se jäi jostain syystä :-( Ihana blogi sulla kyllä ja oot nätti tyttö! :-) ♥

    http://marikaoaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan tositosi paljon!! Piristit mun päivää ♥ ja ikinä ei oo liian myöhästä alottaa tanssii ;)

      Poista
  2. Oho! Oot muuttunu ihan hirveesti reilussa vuodessa!
    Ihana blogi ja tätä on kiva seurata ♥

    VastaaPoista
  3. oooh sulla on chachimommat!? ootko tykänny käyttää niit? onko ne kestäviä ja oliko helppoo tilata ne sillo ku tilasit ne? Haluaisin itekki ostaa sellaset :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ne on täydelliset!! :) ja oli helppo tilaaki mun mielest (:

      Poista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: