18. syyskuuta 2012

lalallalalalalaaLAURA ♥

Heippuu! Lupasin tässä joku päivä Lauralle, että postauksen numero 101 pyhitän hänelle. :D

Laura on mulle ihan huipputärkeä ystävä. Näin läheisiks, kun nykysin ollaan, tultiin vasta joskus keväällä. Sillon juteltiin tosi paljon ja nähtiin useemmin ku ennen. Ollaa kyl tunnettu kauemminki ja 2011 kesält on myös loistavii muistoi! Päättärit vietettiin yhessä ja muutenki paljon aikaa kesästä. Tai no mun näkökulmasta paljon, siihen suhteutettuna, minkä verran olin Turussa loman aikana. :D Nykysin nähään joka viikko Funkylla ja muualla. Lauantaist sunnuntaihin oltiin laivalla mä, Laura ja Anu. Oli tosi kivaa, myöhemmi ehkä lisää siit. :D

Laura on ihmisenä tooosi ihana. Se osaa kuunnella ja ymmärtää mua. Silt tulee tosi loistavaa juttua. Sen mielestä mä oon vähän höpsö, mut se johtuu siitä, et se on niin viisas oikeesti!
lauraaaa
Tä kuva näköjää jotenki mössöyty oudosti :o Mutta nii, tää keskustelu on kirjotettu viime viikon maanantaina ja siinä on paljon kuvailuu Laurasta! :)
IMG_3271
Täs on Lauran lisäks myös ihanat Anna ja Anu ♥
IMG_4210
laurajamä
Ei olla koskaa oikei Lauran kans kuvailtu ja nä kuvat onki molempien rippijuhlista. Ainoot paikat mist on oikeesti kuvia. :D Okei no Funkyn näytös, mut ne on epäonnistunei kuvii..

Ole hyvä Laura oo kiitolline tästä oot ihana ♥

Byee ♥

4 kommenttia:

  1. me gustaaaa !! tai kai ny koska mä oon aihe ;) mutjoo oot kans ihana <3 ja aika hiton jees noi mun kommentit tos meiä face postaus keskustelus, ihmiset luulee et oon joku iha hullu :D lööv sun ainoo ystävä laura :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii ja et sit ottanu mukaa mun vastalauseita Luaran lakkaamisest x)

      Poista
    2. lauraaa ::D
      ja riina joo leikkasin vähä kuvaa xD

      Poista
  2. Mulla on sulle haaste blogissani ;)

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: