20. syyskuuta 2012

would you rather


Mä ja eka kunnon videopostaus! wiphei :D Tosiaa Mirkku haasto mut tähän ja mä en jaksa haastaa ketään erityisesti, mut tehkää kaikki. Hyvää illanjatkoo ♥

ps tä video ei lagannu enne ku se meni youtubee ja nyt se lagaa ainaki täl koneel et kiitti hei.. mun ääni kuulostaa iha idiootilt tos aluks mä en tajuu mite voin kuulostaa tommoselt mut ei se mittää.. :D mä tuun nii katumaa tätä ..

pps joo mä tiiän aika läpät kysymykset, mut ekse täs oo ideaki? emmä varmaa vastaa kysymyksii et mieluummi ilmastomuutos vai joku muu otsonihomma.. tiedoks teil ihanat anonyymit..

16 kommenttia:

  1. Hhahahah <3 Sulonen!!! Ja ihana :D Repesin tol sun nutellasuunnitelmalles! :D

    VastaaPoista
  2. Voi lol mitä kysymyksii..

    VastaaPoista
  3. ihanaaaaa marsiii <3 !! :)

    VastaaPoista
  4. hah, oot ihana ku vedät noi kaikki nutella jutut ja varvasjutut ihan pokkana eikä ilmekkää värähä XDXD
    sulone ooot <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se oliki vähä idean ;D tollaset kysymykset ni ei niitä voi kovin tosissaa ottaa paitsi läpällä :D

      Poista
  5. haha tää oli ihana!!! heha nauroin tolle ku kerroit mite arvostat kulmakarvoi:D:D:D mun kulmat kiittää<3 mun on ny pakko tehä tää itekki:DD

    VastaaPoista
  6. Oi ooot sulone <3 Nauoin sitä sun nutellasuunnitelmaa ja ku sä selitit sitä ihan pokkana :D

    VastaaPoista
  7. EIKÄÄÄ aivan ihana tää ! :DD piristit mun päivää tällä :)

    VastaaPoista
  8. miten must jotenkin tuntuu, et Mirkku keksi nää kysymykset, tai ainakin suurinman osan niistä..? ;) mut aikas ihana <3 -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. khihi :D se katto nä netistä enkuks ja suomensi. ja kiitos ihana <3

      Poista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: