30. lokakuuta 2012

Haaste

leaves
Eevalle kiitos haasteesta! :) Oon tehny tällasen suunnilleen samanlaisen aiemminkin, joten en tällä kertaa pistä eteenpäin. Näit on muute hirvee hankala keksii, koska must tuntuu, et oon kertonu kaike kertomisen arvosen must jo.. :D Koitan laittaa jotai erilaist ku yleensä XD

This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognized. 
1.Each person tagged must post 11 things about themselves.
2.They must also answer the 11 questions the 'tagger' has set for them.
3.They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4.They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5.These lucky bloggers must be told.
6.There's no tag backs.

11 asiaa minusta
1. Oon täysin rakastunu villapaitoihin! Mul ei kyl oo niitä kovin paljoo, mut ehkä jonain päivänä.. :)
2. Asu, jossa viihdyn parhaiten, on chachit, huppari ja tennarit. Periaattees voisin olla niis vaiks joka päivä, mut jostai mun sisält tulee semmonen tosi tyttömäinen puoliki, millo haluun pukee jotain ihan muuta. 
3. Mul on ehkä maailman huonoin itsehillintä. Yritän kovasti olla jonkunlaisessa herkkulakossa, mut se tuntuu vaa mahdottomalta. Mut hei toine päivä jo lähes pulkassa! :D
4. Musta ei tuu masterchefiä.. Mite hitos voi tehä kokonaise munakkaan?!
5. Rakastan maitoa ♥
6.  Mua ärsyttää, et oon jo jotai satakuuskyt senttii pitkä.. Kuulostaa ehkä oudolt, mut must ois kiva olla tosi lyhyt, vaiks jotai 153 senttii.
7. Oon matkustanu tosi pienestä lähtien yksin junalla ja busseilla, koska meillä ei oo autoa ollu yheksään vuoteen ja siks pienesti hämmennyn aina, jos joku ei oo ikinä ollu ollenkaa junassa, tai junassa ilman huoltajaa.
8. Haluun oppia tekemään kunnollisen kolmoispiruetin jazzissa, niin et se ei menis vaan välillä. Ja baletissa haluisin oppii kärkkäreillä tuplapiruetin.
9. En tykkää yhtään siivoomisesta ja se yleensä näkyy mun huoneesta. Atm siel on kuitenki yllättävän siistiä.
10. Must lumi oli tosi siistii syyslomalla Lapissa, mut sitä ei tarvittais vielä tänne. Oon meinaa hyvin katkera, jos mun pyöräilykausi loppuu jo nyt.. Onneks ainaki tänää taas näytti siltä, et pääsee hyvin kulkemaa pyörällä. :)
11. Kirpeet satsumat on mun heikkous. ♥

Haastajan kysymykset

1.Miten tutustuit parhaaseen ystävääsi?
Well, en oikeestaa osaa nimetä vaan ketää yhtää parasta ystävää, mut mun parhaimmat ystävät on tanssista ja koulusta tullu tutuiks. :)
2.Sukset vai luistimet?
Sukset! Luistelu ois iha siistii ehkä sit, jos mun luistimet ois nii isot, et niihi mahtuis villasukka. Hiihtämine Ylläksel on taivaallist.
3.Millaiset olisivat unelmahiuksesi?
Punaset, jotka oikeesti pysyis punasin, ja sit ne ois täst viel aika paljo pidemmät.
4.Minne matkustit viimeksi lomalle?
Tittiditiii MALTALLEE. Kaipaan sitä niiiiin paljon!
5.Pokemon vai digimon?
Pokemon, must digimonit on aina ollu vähä säälittävii. 
6.Oletko koskaan soittanut pilapuhelua, jos olet, niin millaisen/millaisia?
Onhan niitä tullu soiteltua, ala-asteella lähinnä. Sillo ne oli luokkaa "moi tääl on pekka pouta HIHIHIIHIHIHIHI" 
7.Jos saisit valita itsellesi yhden asian, jossa olisit todella hyvä, mikä se olisi?
Tanssi.
8.Oletko ikinä ollut missään miitissä?
En kait, paitsi lasketaaks EF reunion party. :D
9.Tämän hetken lempiartistit?
Hmm tää on kyl hankala, koska kuuntelen aika sekalaisest kaikkii. Jos ny pitää kuiteki jotai nimiä sanoo, ni Emeli Sandé, Christina Perri ja Mike Posner ehkä. 
10.Unelmiesi opiskelupaikka?
Joku tosi loistokas tanssikoulu ois aika cool!
11.Mandariini vai appelsiini?
Mandariini! Appelsiinitki on kyl tosi hyvii, mut niide kans onnistun aina sotkemaan..
leaves(2)

1 kommentti:

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: