29. lokakuuta 2012

there is something fishy about you

Helloou! :)
Viikko oli kokonaisuudessaa aika loistokas. Kiireinen tosin myös ja siks en oo päivitelly tätä blogiakaan tiistain jälkeen.. :D

Perjantaina juhlittiin mun luokkalaisen Ainon synttäreitä hyvässä seurassa. Illan teemana oli hatut yms. päähärpäkkeet. Jutut tossa porukassa on aivan omaa luokkaansa ja siks aina onkin nii huisin hauskaa! Robinin puuttuvaa palasta tuli kuunneltuu illan aikana tarpeeks monta kertaa, koska jotku osti sen levyn Ainolle.. :D Ruokaki oli tosi hyvää, kaikin puolin siis aivan loistava ilta! :)
partypeople
happybirthdayaino
mirkku&tuulia
mirkku&ella&helen
tuksu
guestbook
Synttärisankarist tuli otettuu hyvin vähäsesti kuvia ja nekin heilahti, mut onneks otin kaverikuvan Ainon kans ni voin laittaa sen tähän alapuolelle :) (tosiaa, mun koulukuvat vihdoin saapus!:D) Ja juu toi laatu ny on vähä kärsiny skannaukses, mut jos oisin ottanu kuvan siit kuvasta ni ois tullu paljon mössömpi.
aino

Lauantaina Lauri ja Riina tuli meille viettämään iltaa. Leivottiin naminamipullaa ja katottiin hangover part 1. Iha huippuleffa!! :) Sunnuntain käytiin Auran kans vihdoin kattomas Step up 4. Kaikki mitä olin siit kuullu piti paikkansa, eli tylsä juoni mut iha sairaa siistei tanssei!(ja hyvännäkösii miehii...) Illal oli treenit, hoppi ja kuntotunti, ja oli tosi mukavaa sielki vaiks pisti vähä ketuttaa aluks ku ei tajunnu. XD No mut, aina välil on huonoi päivii.

Lisäks vietin mun yöt torstaist sunnuntaihin tos puolen korttelin pääs tutuilla, ku äiti oli Lontoos. Oli hirmusen mukavaa oleskella siellä ja sitte ku äiti tuli kotiin ni sain maailman lämpimimmän hupparin! Täs on sillei kaks kerrost periaattees ni en palele enää ♥

Tänää mul alkos tettiviikko, wuhuu! Oon kauppahallis kalakaupas, ehkä maailman symppiksin paikka! Mul oli tosi mukavaa ja työtoverit on iha huippuja. :) Ainoo miinus on, et mun kädet haisee vieläki kalalt, vaiks oon pessy ne sata kertaa. Mut must on oikeest siistii ku saan tehä tuol niin pal, esim. tänää mun tehtävii oli asiakaspalvelu ja savulohimunakkaide valmistus ja sit opettelin vähä perkaamist ja nahan pois ottamist yms. :D

Täl kertaa näi paljo asiaa, ny GOOD NIGHT!

1 kommentti:

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: