23. lokakuuta 2012

oh it's snowing

Hihi, luminen otsikko taas. :D
Mun loma oli kyl ihan huippu! Näin jälkeenpäin oon tosi väsynyt, mut kyllä mä jossain vaiheessa ehin nukkua. Auttelin pienissä asioissa Masan talon rempassa, leikin lasten kanssa, ystävystyin parin koiran kanssa (se on suurta, koska yleensä pelkään koiria!), käväsin Ruottin puolella Pajalassa ja ihailin Yllästä. 
IMG_4945
Iines, Samuli ja Santeri. Pikkuset niin sulosia ♥
IMG_4953
Natural me ja ihana Ylläs! Äiti kommentoi fbssä mun edellisen blogipostauksen linkkiä näin: "Huippua! Hyvältä näyttää! Nyt sustakin tulee lapinhullu!!!" ja onhan se vähän totta. Ainoo semi-iso miinus tos paikas on se, että en kestä kylmää kovin hyvin.. Mut lomailisin tuol mieluusti paljon useemmin, olispa junaliput vaan vähän halvempia.. :)
IMG_4954
IMG_4950
IMG_4942
Toivottavasti kaikilla muillakin oli kiva loma! :)

Että mä muuten inhoon, ku impparin uimahallis on niin kylmää vettä! Tänää meil oli koululiikas uimahyppyi ja olin iha jääs koko ajan.. Loppuje lopuks mut sit käskettii opettajan toimest pois altaast. XD Ärsyttävää, koska tykkään tosi paljon uimisest ja vedestä, mut mieluummin lämpimäs vedes. Taas tuli Malta-kaipaus.. ;)

Nyt tän pienen ragen jälkeen, hyvää yötä, meen nukkumaa nä univelat pois! ♥

6 kommenttia:

  1. aaawwwsss... Meijän lappalainen <3

    VastaaPoista
  2. Ei impparis oo kylmää vettä ! Tai on, Mut ei se tunnu koska uit niii paljo :D

    VastaaPoista
  3. Ja haastoin sut!

    http://k-onni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Sulle on mun blogissa haaste!:)

    VastaaPoista
  5. Ihanasti oot muokannu nuo kuvat!<:

    http://matildannas.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: