28. joulukuuta 2012

mintunvihreä punakuono

Moroo!
Tänään saatiin serkkujen kanssa vihdoin aikaseks lähteä tonne pusikoihin kuvailemaan. Topo toimi kuvaajana ja mä ja Ansku malleiltiin. Kaikkeen sitä ryhtyyki hienon kuvauspaikan takia, oli meinaa nilkat täynnä lunta. Ja tietenki siinä kohti ku päästiin hienoimmalle paikalle mä olin niin jäässä, et ei musta enää tullu kuvia. Petteri Punakuono xD Mut oli silti hauska päästä testaileen uutta kameraa ihan kunnolla! :) Viel on opeteltavaa ton käytön kans, mut kyl se siit. Ja joo tää on aika marsipainotteinen postaus :p
jiihaaaa 169
jiihaaaa 107
jiihaaaa 142
jiihaaaa 114
jiihaaaa 170
jiihaaaa 173
hej 122
jiihaaaa 163
Kaks yötä enää Tampereella :( Vielä pittäis ehtii kattoon kaikki HP:t! Kiire tulee jos nukahan kesken ;o Tänää käytiin hakeen hot wingsejä Kalimerosta, ai että ku oli nameja! Ny vissii alotellaaki näitte leffoje kattelemine, joten HEISSUN! 
hej 039

8 kommenttia:

  1. Ihana toi paita, ps. Kivat korvikset tos alimmas kuvas ja toi rusettikäsikoru ;PPP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii kiitti mirkku! :) t marsi ei jaksa kirjautua

      Poista
  2. OOOO näitte kuvie laatu on parantunu iha huimasti ! jättebra :) Varmaanki hyvä se sun kamera :)

    VastaaPoista
  3. Mistä toi Anskun takki on ? oon ite ettiny samallaist mut en millään löydä ): t juuli ! (:

    VastaaPoista
  4. Sori pakko kysyä mutta ootko muuttanu tonne turkuun jostain :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon asunu itte aina Turussa, mutta mun suku on Tampereelta ja ny ku oon viikon asustellu täällä niin tarttuu erilaisia ilmauksia puheeseen ja kirjotukseen, ku mitä yleensä käytän. Jos siis sillä meinasit :D

      Poista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: