30. maaliskuuta 2013

Voice of Finland

Heibbulibuubelisjuu!!
Jiihuu oon nyt sit 16 ollu jo muutaman päivän! ;) Torstaina mentiin sen kunniaks pienellä porukalla Ainolle yöks, mutta siitä tulee myöhemmin oma postauksensa. Tänä iltana vietän vielä jollain tavalla mun synttäreitä, mutta en tiiä miten, ku mulle ei oo kerrottu muuta ku tapaamisaika ja -paikka. Jänskättää!

Mun sisko osti joululahjaks liput mulle, sille ja äitille Voice of Finlandin livelähetykseen Logomolle. Oltiin sielä eilen, ja voi että ku oli siistii! Livenä kuulostaa jotenki nii hienolta ja ku oikeesti näkee ne hienot valot ja on se tunnelma! Coolioo. Lähetyksen jälkee pääsin napsaseen kuvan Elastisen kanssa ja kävin hankkimassa Mirkulle Miken nimmarin. 8) Kuvien laatu ei oo päätähuimaavan ihkun cool mut hei kyl näist selvän saa!
voiceof(4)
voiceof(3)
voiceof(2)
voiceof(5)
ela!

4 kommenttia:

  1. Awesome! :D Just siisti kuva sust ja Elast! Ja oot ihan paras ku hankit mulle nimmarin! <3

    VastaaPoista
  2. kivoi kuvia! ja hei kuin monta tuntii sul on tanssia viikossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) ömm vissiin kymmenenen täl hetkellä vaan :o

      Poista

Kommentoi, risut ja ruusut otetaan vastaan! (: